Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyi kauhia, jos on lapsesta asti pitäny migreenistä kärsiä. Mulla on tullu vasta 23-vuotiaana ekan kerran.

Uus joogamatto tuli! Se on ihana ja haisee kumilta.

Hyi kauhia, jos on lapsesta asti pitäny migreenistä kärsiä. Mulla on tullu vasta 23-vuotiaana ekan kerran.

Taisin olla 7. tai 8. vuotias. En ihan tarkkaan muista. Mutta alakoulun ihan ekoilla luokilla.

On kyllä vetistä kakkaa se migreeni, mulla ollu jokusen kerran niskajumista johtuen. Joskus ehkä parikymppisenä tuli ekan kerran. Ei onneksi okseta, mutta sahalaitaa ja teksteistä ei saa selkoa höystettynä vittumaisella pääkivulla. Seuraavana päivänä jos edes aivastaa, tuntee kyllä päänupissa sen.. Fyssari kertoi yhdellä asiakkaalla olevan suht säännöllisesti kerta viikkoon kohtaus, eikä kuulemma lääkkeistä ole mainitavaa hyötyä hänelle. Mutta nyt, kun fiksasin vuotavan kiertarin liitoksenkin nuohouksen yhteydessä, lähden ns. pelivälineen pesuun.

Kävin äänestämässä, nimipäiväsankaria.

Aamulehdestä, 18.1.2018
Hänen ei ainakaan auta valittaa mitään mikä liittyy mitenkään politiikkaan. Oikeastaan yhtään mistään.

Äänestin fiiliksellä.
2018-01-18 07.54.42.webp

säännöllisesti kerta viikkoon kohtaus, eikä kuulemma lääkkeistä ole mainitavaa hyötyä hänelle. Mutta nyt, kun fiksasin vuotavan kiertarin liitoksenkin nuohouksen yhteydessä, lähden ns. pelivälineen pesuun.

Itsellä voi olla viikossa useampana päivänä migreeni päällä kuin ei. No, onneksi mulla toimii mömmöt.

Voisi myös lähtä pesemään vehkeet ja ympäröivät alueet.

Jos posti olisi hoitanut niiden kuljetuksen niin olisivat jo Intiassa. Hoitamassa postin puhelinpalvelua.

Inttiaikana ainut homma, missä aika ei tahtonut kulua, oli vartiossa maastoharjoitusten yhteydessä. Ja siihen liittyen ensimmäisessä harjoituksessa kerrottiin, mitä vartiossa ei saa tehdä: poterossa ei saa vetää käteen.
Minä taisin kerran yhdellä kesäleirillä yövartiossa ollessa varmuuden vuoksi vetää liikkuvat taakse ns. toistuvasti.

Harmittaa se hyttyspaljous vieläkin ujosti...

Leirien ekat päivät olivat pitkiä, se hösääminen ja kaikki mistä en pidä aikakin kului hitaasti, migreeniä negative yksi vatsatauti leirillä, pari kertaa kuumetta.

Alokas aikana mulla meinas jumittaa kun kuumetta mittasin, olo puolikuollut ja joku kahdella kulmaraudalla varustettu tulee mussuttamaan roikkuvasta paidasta.

Olen toisaalta varustettu lehmän hermoilla, paitsi kipeänä saattaa pinna palaa herkemmin.

Pitäisi maanantaina käydä antamassa ääni.

E. Nyt nukkumaasentoon, maaten. Möyhi tyyny ja varmista. Saa nukkua

Viimeksi muokattu:
Inttiaikana ainut homma, missä aika ei tahtonut kulua, oli vartiossa maastoharjoitusten yhteydessä. Ja siihen liittyen ensimmäisessä harjoituksessa kerrottiin, mitä vartiossa ei saa tehdä: poterossa ei saa vetää käteen.
Pikkusieluista porukkaa :whistle:

Ajattelin mennä tänään tunnin myöhempään töihin, kun on ollut koomassa koko viikon. Aamulla tietty heräsin puol tuntia vielä normaaliakin aikasemmin eikä uni enää tullut. Tässä sitä nyt sitten ollaan. Taitaa illan treenit olla haaveajattelua.

Back
Ylös Bottom