Oikean vai vasemman silmän taa?
Mulla on aina oikea.
Yleensä vasuri, mutta voi olla kumpi vaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oikean vai vasemman silmän taa?
Mulla on aina oikea.
Hyi kauhia, jos on lapsesta asti pitäny migreenistä kärsiä. Mulla on tullu vasta 23-vuotiaana ekan kerran.
Hyi kauhia, jos on lapsesta asti pitäny migreenistä kärsiä. Mulla on tullu vasta 23-vuotiaana ekan kerran.
säännöllisesti kerta viikkoon kohtaus, eikä kuulemma lääkkeistä ole mainitavaa hyötyä hänelle. Mutta nyt, kun fiksasin vuotavan kiertarin liitoksenkin nuohouksen yhteydessä, lähden ns. pelivälineen pesuun.
Inttiaikana ainut homma, missä aika ei tahtonut kulua, oli vartiossa maastoharjoitusten yhteydessä. Ja siihen liittyen ensimmäisessä harjoituksessa kerrottiin, mitä vartiossa ei saa tehdä: poterossa ei saa vetää käteen.Intissä kun ei oikein ollut ajankulua, niin ymmärrän että laukes helposti.
Minä taisin kerran yhdellä kesäleirillä yövartiossa ollessa varmuuden vuoksi vetää liikkuvat taakse ns. toistuvasti.Inttiaikana ainut homma, missä aika ei tahtonut kulua, oli vartiossa maastoharjoitusten yhteydessä. Ja siihen liittyen ensimmäisessä harjoituksessa kerrottiin, mitä vartiossa ei saa tehdä: poterossa ei saa vetää käteen.
Pikkusieluista porukkaaInttiaikana ainut homma, missä aika ei tahtonut kulua, oli vartiossa maastoharjoitusten yhteydessä. Ja siihen liittyen ensimmäisessä harjoituksessa kerrottiin, mitä vartiossa ei saa tehdä: poterossa ei saa vetää käteen.
Inttiaikana ainut homma, missä aika ei tahtonut kulua, oli vartiossa maastoharjoitusten yhteydessä. Ja siihen liittyen ensimmäisessä harjoituksessa kerrottiin, mitä vartiossa ei saa tehdä: poterossa ei saa vetää käteen.
Armeijassa opetetaan tappamaan, ei runkkaamaan.Pikkusieluista porukkaa![]()