Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen monesti miettinyt, että onko miehen migreeni samanlainen kuin naisella vrt. miesflunssa.

Kamala se on kaikesta huolimatta oli sitten nais- tai miesmigreeni.

Ei migreeniä täällä. Sen sijaan on menossa maailman tunteellisin päivä. Kaikki joko vituttaa tai itkettää eikä mistään tuu mitään. Ei tarvi varmaan odottaa illan penkkitreeniltäkään yhtään mitään... on se ihanaa olla nainen, ai että!!

Laiskottaa, tänään oon vetelä paska. Lumityöt koneellisesti, roskaruokaa ja se kattilan nuohous.

Liitteet

• IMG_20180118_135334.webp
    IMG_20180118_135334.webp
    73,9 KB · Katsottu: 185
Olen monesti miettinyt, että onko miehen migreeni samanlainen kuin naisella vrt. miesflunssa.

Kamala se on kaikesta huolimatta oli sitten nais- tai miesmigreeni.

Onneksi tämä nykyään on aika mietoa siihen mitä nämä on olleet. Nyt ei lähinnä huvita lähteä salille. Ei kumminkaan tarvi pidellä päästä kiinni ja yrjötä, niinku joskus lapsena. Tuntuu vain siltä, kuin joku työntäisi kuumaa naskalia silmän taakse.

Onneksi tämä nykyään on aika mietoa siihen mitä nämä on olleet. Nyt ei lähinnä huvita lähteä salille. Ei kumminkaan tarvi pidellä päästä kiinni ja yrjötä, niinku joskus lapsena. Tuntuu vain siltä, kuin joku työntäisi kuumaa naskalia silmän taakse.
Oikean vai vasemman silmän taa?
Mulla on aina oikea.

Mullakin helpottanut nyt kun on oikeat lääkkeet. Mutta yhtä helvettiä se joskus silti on jos pääsee yllättämään.
Mutta lapsesta asti olen myös tästä kärsinyt. Vittumainen vaiva.

Torstai toivoa täynnä, näin sanotaan.
Päivä olkoon pyhitetty hernarin sen kylkeen otan pannarin.

Legendaarisen, maagisen tuon pannarin päälle suussa sulavaisen ihanaisen hillon laitan.

Aiheuttaakseni #lihavanolon, kaupasta nappaan pullon kokista, sen oheen tortun joka nimetty mukaan Johan Ludvig Runebergin.

Back
Ylös Bottom