Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jahas, taitaakin olla niin että majailen siellä Suomen ainoassa kolkassa missä ei lunta tule koko talvena. Pakkasta kyllä on, mutta lumesta ei tietoakaan.Julistan talven nyt virallisesti saapuneeksi. Jeee!
Jahas, taitaakin olla niin että majailen siellä Suomen ainoassa kolkassa missä ei lunta tule koko talvena. Pakkasta kyllä on, mutta lumesta ei tietoakaan.![]()
Ei täälläkään lunta ole kuin sen verran että on valkosta, mutta viikko pakkasta putkeen ja edelleen milli lunta maassa riittää.Jahas, taitaakin olla niin että majailen siellä Suomen ainoassa kolkassa missä ei lunta tule koko talvena. Pakkasta kyllä on, mutta lumesta ei tietoakaan.![]()
Jahas, taitaakin olla niin että majailen siellä Suomen ainoassa kolkassa missä ei lunta tule koko talvena. Pakkasta kyllä on, mutta lumesta ei tietoakaan.![]()
Mihin tyyliin, jotenkin alentuvasti vaiko ihan ystävällismielisesti? Mä oon nykyään vaan iloinen, jos joku puhuu musta siihen sävyyn, että oon nuoriEn tiedä mitä pitäisi olla mieltä, kun mua tytöteltiin äsken.

Mihin tyyliin, jotenkin alentuvasti vaiko ihan ystävällismielisesti? Mä oon nykyään vaan iloinen, jos joku puhuu musta siihen sävyyn, että oon nuorijoten otan melkeinpä kaikki tytöttelyt aika hyvillä mielin vastaan.
Sitten taas inhoan sitä, kun jotkut pienten lasten vanhemmat viittaa muhun sanalla täti. Se jotenkin kuulostaa siltä, että oisin joku vanha tantta. En myönnä olevani nyt, enkä halua kyllä koskaan myöhemminkään olla!![]()
Jonkun on täytettävä @Mopsey :n jättämä aukko.Satuin paikalle niin taisi puolihuolimattomasti sanoa. Ikäni puolesta olen vielä hyvinkin tyttöainesta vielä pitkään
Ei siis varmasti sanonut sitä mitenkään ivallisesti. Ehkä mä vaan olen noussut väärällä jalalla kun kiinnitin huomion tuollaiseen.
Mun käsitys on se, että useimmiten noilla heitoilla ei tarkoiteta yhtään mitään pahaa. Mutta ehkä se huonona päivänä kuulostaa pahalta, vaikkei ois niin tarkoitettukaan.Satuin paikalle niin taisi puolihuolimattomasti sanoa. Ikäni puolesta olen vielä hyvinkin tyttöainesta vielä pitkään
Ei siis varmasti sanonut sitä mitenkään ivallisesti. Ehkä mä vaan olen noussut väärällä jalalla kun kiinnitin huomion tuollaiseen.
Mun käsitys on se, että useimmiten noilla heitoilla ei tarkoiteta yhtään mitään pahaa. Mutta ehkä se huonona päivänä kuulostaa pahalta, vaikkei ois niin tarkoitettukaan.
Toisaalta, itse oon varsinainen babyface, joten luultavasti sitä tytöttelyä on senkin puolesta luvassa vielä pitkään.... Joten parempi vaan asennoitua niin, että se on positiivinen kommentti. Oon myös iloinen, jos baariin eksyessä kysyvät paperitEi ainakaan ihan liikaa oo ehtinyt vielä rupsahtaa siis.