Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon hylännyt kehonhuollon kun sohva on liian ihana. Eipä sitä kolmella treenillä viikossa niin paljoa tarviikaan. Kohta puoliin pitäis olla enempi taas aikaa rullailuhommiin...

Jälleen huonohkosti uinuttu yö takana ja työmaalla näpyttelemässä konetta.. Ehkä tää tästä kahvin voimalla, perkule kun tänään on jalkapäiväkin... :oujee:

Päkiä ihan helvetin arka ja kipeä, työkengissä onneks vähän paksummat pohjat niin vähän helpottaa, mutta muuten on vähän kankeaa.

Miks just jalkapäivänä.

Vähän oli tämä koulupäivä pettymys, 1,5h takia melkein 3h reissaamista ja asiat käytiin läpi juosten kusten. Vielä tärkeitä juttuja niin tää vähän käy vituttaan.

Jahas, taitaakin olla niin että majailen siellä Suomen ainoassa kolkassa missä ei lunta tule koko talvena. Pakkasta kyllä on, mutta lumesta ei tietoakaan. :cry:
Ei täälläkään lunta ole kuin sen verran että on valkosta, mutta viikko pakkasta putkeen ja edelleen milli lunta maassa riittää.

En tiedä mitä pitäisi olla mieltä, kun mua tytöteltiin äsken.
Mihin tyyliin, jotenkin alentuvasti vaiko ihan ystävällismielisesti? Mä oon nykyään vaan iloinen, jos joku puhuu musta siihen sävyyn, että oon nuori :LOL: joten otan melkeinpä kaikki tytöttelyt aika hyvillä mielin vastaan.
Sitten taas inhoan sitä, kun jotkut pienten lasten vanhemmat viittaa muhun sanalla täti. Se jotenkin kuulostaa siltä, että oisin joku vanha tantta. En myönnä olevani nyt, enkä halua kyllä koskaan myöhemminkään olla!:rolleyes:

Mihin tyyliin, jotenkin alentuvasti vaiko ihan ystävällismielisesti? Mä oon nykyään vaan iloinen, jos joku puhuu musta siihen sävyyn, että oon nuori :LOL: joten otan melkeinpä kaikki tytöttelyt aika hyvillä mielin vastaan.
Sitten taas inhoan sitä, kun jotkut pienten lasten vanhemmat viittaa muhun sanalla täti. Se jotenkin kuulostaa siltä, että oisin joku vanha tantta. En myönnä olevani nyt, enkä halua kyllä koskaan myöhemminkään olla!:rolleyes:

Satuin paikalle niin taisi puolihuolimattomasti sanoa. Ikäni puolesta olen vielä hyvinkin tyttöainesta vielä pitkään :ROFLMAO:
Ei siis varmasti sanonut sitä mitenkään ivallisesti. Ehkä mä vaan olen noussut väärällä jalalla kun kiinnitin huomion tuollaiseen.

Satuin paikalle niin taisi puolihuolimattomasti sanoa. Ikäni puolesta olen vielä hyvinkin tyttöainesta vielä pitkään :ROFLMAO:
Ei siis varmasti sanonut sitä mitenkään ivallisesti. Ehkä mä vaan olen noussut väärällä jalalla kun kiinnitin huomion tuollaiseen.
Mun käsitys on se, että useimmiten noilla heitoilla ei tarkoiteta yhtään mitään pahaa. Mutta ehkä se huonona päivänä kuulostaa pahalta, vaikkei ois niin tarkoitettukaan.

Toisaalta, itse oon varsinainen babyface, joten luultavasti sitä tytöttelyä on senkin puolesta luvassa vielä pitkään.... Joten parempi vaan asennoitua niin, että se on positiivinen kommentti. Oon myös iloinen, jos baariin eksyessä kysyvät paperit :LOL: Ei ainakaan ihan liikaa oo ehtinyt vielä rupsahtaa siis.

Mun käsitys on se, että useimmiten noilla heitoilla ei tarkoiteta yhtään mitään pahaa. Mutta ehkä se huonona päivänä kuulostaa pahalta, vaikkei ois niin tarkoitettukaan.

Toisaalta, itse oon varsinainen babyface, joten luultavasti sitä tytöttelyä on senkin puolesta luvassa vielä pitkään.... Joten parempi vaan asennoitua niin, että se on positiivinen kommentti. Oon myös iloinen, jos baariin eksyessä kysyvät paperit :LOL: Ei ainakaan ihan liikaa oo ehtinyt vielä rupsahtaa siis.

Minultakin vielä tänäkin päivänä kysytään joskus papereita :whistle:

Back
Ylös Bottom