Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ostin kyllä bataattia. Ja paprikaa.

eWqlr_f-maxage-0.gif

Tiedä onko plaseboa, mutta aina kun oon vetäny nimenomaisen donitsin kahvin kera ennen treeniä, on kulkenu erityisen hyvin. Tänäänkin tuntu 25kg lisäpainoleuat kuin ois ilman painoja vedelly.
Eheheh mun leuanvedoille ei kyllä mikään donitsi saa tuollasta ihmettä tehtyä :LOL: mutta ehkä se silti muuten auttaa!
Sain rukkaset.
Mulle pukki toi lähes identtiset! Ja ommuuten hyvät!

On kummallista kun on käytössä puhelin mikä toimii! Olin kuukauden ilman ettei luuri toiminu:D koittakaa ite
Nyt ollaan niillä rajoilla että, no eihän tää kyllä toimi jos tarkemmin ajatellaan. Vara-akku(vai miksi näitä lataus settejä kutsutaan)koko ajan pykälässä, virtanapikkaa ja volymee pitää painaa kynänpäällä tai vastaavalla. Pakkasta kun oli eilen -4 niin meni mykäksi vaikka oli untuvatakin taskussa, näyttö säpäleinä ja jos sattuu edes jotenkin toimimaan niin mä en saatana siltikään kuule kunnolla. Hieno puhelin! Nyt kun tän kirjoitti niin pikkasen toisaalta naurattaa että mä painan tälläsen kanssa menee, huumoria huumoria

Piireistä kiinni.

Mulla useampi kaveriporukka ja paljon eroa näillä juomisen ja ajan käytön suhteen muutenkin.

Tosin, itse nykyään jaksa aina juoda edes sitä yhtä annosta. Isomman ilon saa melkein kahvista, joten valitsen helposti sen vaikka muilla ois tuoppi.

Humalajuominen rajottuu pitkälti juhliin. Noin kerran kahteen tai kolmeen kuukautee keskimäärin. Ei jaksa enään vanha roppaansa rasittaa, kun ei tarvi. Ja aina se on hyödyllisestä tekemisestä pois, kun kotona velloo rapulassa.

En tunnusta koskaan juoneeni humalahakuisesti. En koe sitä mitenkään hyvänä olotilana. Mutta sivutuotteena se joskus tulee ruokaviinien tai muun illan istumisen seurauksena. Enemmän yritän juoda sen verta rauhassa tissutellen illan istumisissa, ettei humalaan päätyisi. Ja toisaalta illan istumista esim olut tiskillä...en muista koska viimeksi.

Kaveriporukoista ei ole selityksiä mihinkään, koska kavereita: eijjole.

Taisin käydä kapakassa oikein 3 kertaa -17. Muutamalle ei viitti edes lähtä kun taksi vetää rapiat 40€/suunta. Mielummin otan sen pari rommia kotona ja puuhastelen ilman krapulaa seuraavana päivänä. Nupissa senverta vikaa että tuntuu menevän päivä hukkaan jos makailee kankkusessa. Senverta tulee oltua töissä ylimäärästä niin jää muutenkin vapaa-aika vähille omille hommille, mut omia valintoja toki. Nyt kahvia ja takas töihin.

Elokuun jälkeen humalassa (tai yritys ainakin hyvä): 1 kerta. Seuraavaa kertaa ei näkyvissä. Ehkä maaliskuun vika lauantai (tyttöjen ilta).

Eilen ohimennen kuulin miten kaksi ilmeisesti täysi-ikäisyyttä lähestyvää puhuivat tulevasta alkoholin käytöstä, kumpikaan ei ala mikskään alkoholistiks mutta sillee frendien kaa voi juoda.

En kyllä yhtään tiedä miten näin aikoinaan humalahakuisen juomisen hienona asiana, 17-vuotiaana odotin baariin pääsyä ja ryyppäämistä. Lopetin joskus ennen inttiä, monesti sai selitellä miksi ei juo, ei mulla siihen koskaan mitään syvällistä selitystä ollut.

Ps. Kahvia juodessa ja tv auki, mitä on tapahtunut turtleiselle, kyllä aina menee vähän tunteisiin kun vanhaa mennään muuttamaan. :ROFLMAO:

Humalassa viimeksi 11 kk sitten (yli 4 annosta kerralla), silloin omien tupareiden kunniaks. Eipä oo oikein maistunut sen jälkeen, muutama lasi viiniä on vielä mukavaa, sitten kutsuukin jo vesilasi ja oma peti. Parikymppisenä join loppuelämän tarpeet.

Back
Ylös Bottom