Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sitten yhden voisi lykätä vielä konepellin alle (tavaratilaan), niin saisi sen ehkä aukikin..

No, torstaina Turkuun ja auto lämpimään halliin sulamaan.
Jep, lämmin halli on paras. Saa jopa ikijäät sulateltua.

Tampereen liatsun prisma. Monet kerrat mennyt vartavasten sinne kaupoille ja kahville. Pirun lämmin parkkihalli. Hyvä paikka sulatella auto kauppareissun aikana.

Tuli vähän ahmittua ennen treeniä ihan n vaan mitä näki, rupes keskin treenin ottaa vatsasta. Ei kiva tunne laiinkaan.

Kuitenkin loppuun asti, nyt kotio istunnolle. Ja pelaa clash royalea ja kattoo ehkä netflixiä jonka jälkeem päivän paras osio. :sleep:

Yle Elossa24h herättää paljon ajatuksia, en kai mä tähän kuole vaikka sattuu. Ootte hei kaikki hoitajat ja lääkärit niin aarteita. Isästä piti tulla lastenlääkäri, sit joutu ottaan selkäydinnäytettä pienestä pojasta. Joka tiesi että kohta sattuu, ja kovaa, poika oli vaan purrut hammasta vaikka kyyneleet valui.

Juu myi se ainakin viime vaaleissakin. Niitä kunkkumujeka, joissa vajaan kympin kruunu päässä. Juuri tänään oli haastattelussa radio rockilla ja kertoi, tuon kruunun tarinan.

Jep, lämmin halli on paras. Saa jopa ikijäät sulateltua.

Tampereen liatsun prisma. Monet kerrat mennyt vartavasten sinne kaupoille ja kahville. Pirun lämmin parkkihalli. Hyvä paikka sulatella auto kauppareissun aikana.
Kah, olet huomannut saman. Itse ajelin usein Ylöjärveltä lietsuun sulattelemaan pököttiä. Noita patonkeja kun pitää pitää lämpimässä mahdollisimma paljon. Siinä sit muksun kaa shoppaili rauhas.

Kah, olet huomannut saman. Itse ajelin usein Ylöjärveltä lietsuun sulattelemaan pököttiä. Noita patonkeja kun pitää pitää lämpimässä mahdollisimma paljon. Siinä sit muksun kaa shoppaili rauhas.
Juu useamman kerran ajanut sinne shoppaileen. Hyvä paikka sulattaa ikijäässä ollut tärisevä jääkökkö.

Tarkan markan mies. Ei nyt auton sulattelusta tohdi maksaa, kun ilmankin saa.

Näillä leveysasteilla ei ole enää sellaisia talvia, jotta täytyisi viedä autoa sulamaan mihinkään. Autokatos ja sisätilalämmitin riittää.

Hyi ku väsyttää, vaikka meni tuntia normaalia aikaisemmin sänkyyn jo pyörimään. :zzzz:

Pori ei napostele yhtään. Eikä hyöty taida olla niin suuri kuitenkaan, kunhan saa ylemmän korkeakoulutittelin.
Hyödystä en osaa sanoa, mutta naposteluun voin samaistua, tosin itsellä eri kohteet. Paikalla tuollla ei tosin tartte halutessaan paljoa olla.
Eiks noita muuntoja vieläkään muualla järjestetä ?

Nyt meni historian kirjat uusiks. Nainen valitteli eilen kun lapsi on kipeänä ja hänen täytyisi päästä tänään töihin. Tokaisin että voihan mä kattoo lasta tän päivän ja olla etänä töistä. :whistle:

Back
Ylös Bottom