Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aikaisemmin duunisali oli vain meidän firman käytössä, nyt vittu saatana sinne on annettu oikeudet toiselle firmalle ja nyt on kaikki ihan perseestä ja kaiken maailman hinttareita pyörii jaloissa, sätänä.

Välilevyn pullistuma kaularangassa, nyt sattuu oikeesti ja paljon. Säpiä sais mut en tiedä pystyykö suorittaan. Oikea käsi on kokonaan pois pelistä .
Tätä vähän pelkään itsellekin käyvän, sillä ryhti on hyvin eteenpäin. Oon aktiivisesti yrittänyt korjata asentoja mutta perhana se on hankalaa kun tiettyyn tyyliin tottunut. Mutta jos selän onnistuin kuntouttaa niin pakko se on tämäkin pystyä.

Välilevyn pullistuma kaularangassa, nyt sattuu oikeesti ja paljon. Säpiä sais mut en tiedä pystyykö suorittaan. Oikea käsi on kokonaan pois pelistä ja meinaa koko ajan tulla tippa linssiin. 4 eri lääkäriä olen tässä tavannut ja oikeesti haistakaa vittu. Mitä koira tekee kun se ajetaan nurkkaan, no tottakai se puree. Täällä rupee kohta moottorisahat vinkuun ovissa ja haulikot laulaan.
Neljä eri lääkäriä?
Eikö kukaan tee mitään tai laita lähetettä eteenpäin vai mistä on kyse?

Eipä näille pullistumille mitää tehdä. Resepti kouraan ja onnea matkaan. Magneetissa mulla kuvattiin ja sanottiin, et paranee 1-3kk. No nyt on menny 7kk samoilla kivuilla....

IMAG1065.webp

Neljä eri lääkäriä?
Eikö kukaan tee mitään tai laita lähetettä eteenpäin vai mistä on kyse?
Ei tee mitään, siel lukee koneella että oon joskus pitänyt hauskaa. Niin oon sairas oksa tässä puussa, tällei ne saa mut sahaan katki se oksa. Siis jos on seurustellut päihteiden kanssa niin tälläinen ihminen on kivulle immuuni. Nää lääkärit on sanonut mulle että työnnä porkkana perseeseen, puhalla pilliin ja hyppää avantoon. Hienoa tää lääketiede Suomessa.

Voihan vämysys maksimus miljoona kertaa. Kolmen maissa olin jo sitä mieltä, että mahdollisuudet selvitä hereillä loppuilta lähentelee nollaa, mutta jotenkin tähän asti päästiin. Nyt en tiedä miten pääsee junasta pois. Kai mut heitetään päättärillä ulos, yhyy..

Olipas omituisen tyydyttävä reissu käydä selvittämässä asioita verottajalla. Hienoa kun kunnon nutturapää sanoo miten asiat on ja laskee paperit kuntoon. Verojen maksu tuntuu melkein iloiselta asialta.

Saatana!

Kaikki menee ihan mollissa ja sitten vielä Tappara rämpii. Oispa jotain mättöä...paljon mättöä.

Nälkä!! Onneksi saa ihan luvan kanssa nyt mättääkin tänään, että jaksaa alotella kevennyksen jälkeiset treenit taas huomenna. En vaan tiedä, mitä kaikkea söis :kuola:

Kiesus että väsyttää. Pari yötä valvottanu tuo vasen lapaluu/olkapää/niska-jumi. Liekö sai vetoa salin ilmanvaihdosta. Tänään taas fyssari runnoi luulot pois. Sirda naamaan ja luut lootaan, aamusta töihin.

Hesus! Väsyttää.

Tekis mieli syödä hevosen kokoinen annos jotain mättöä. Vaan enpä syö.

Joulu pitäis raivata vittuun täältä. No, huomenna.

Back
Ylös Bottom