Viikonloppuja, vklp kahvit ja gymille..nääs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tätä vähän pelkään itsellekin käyvän, sillä ryhti on hyvin eteenpäin. Oon aktiivisesti yrittänyt korjata asentoja mutta perhana se on hankalaa kun tiettyyn tyyliin tottunut. Mutta jos selän onnistuin kuntouttaa niin pakko se on tämäkin pystyä.Välilevyn pullistuma kaularangassa, nyt sattuu oikeesti ja paljon. Säpiä sais mut en tiedä pystyykö suorittaan. Oikea käsi on kokonaan pois pelistä .
Neljä eri lääkäriä?Välilevyn pullistuma kaularangassa, nyt sattuu oikeesti ja paljon. Säpiä sais mut en tiedä pystyykö suorittaan. Oikea käsi on kokonaan pois pelistä ja meinaa koko ajan tulla tippa linssiin. 4 eri lääkäriä olen tässä tavannut ja oikeesti haistakaa vittu. Mitä koira tekee kun se ajetaan nurkkaan, no tottakai se puree. Täällä rupee kohta moottorisahat vinkuun ovissa ja haulikot laulaan.
Ei tee mitään, siel lukee koneella että oon joskus pitänyt hauskaa. Niin oon sairas oksa tässä puussa, tällei ne saa mut sahaan katki se oksa. Siis jos on seurustellut päihteiden kanssa niin tälläinen ihminen on kivulle immuuni. Nää lääkärit on sanonut mulle että työnnä porkkana perseeseen, puhalla pilliin ja hyppää avantoon. Hienoa tää lääketiede Suomessa.Neljä eri lääkäriä?
Eikö kukaan tee mitään tai laita lähetettä eteenpäin vai mistä on kyse?

söitkö reunat?
Tykit ladattu, boom!
Siis semmoset ihan pienet tykit.![]()
Olipas omituisen tyydyttävä reissu käydä selvittämässä asioita verottajalla.