Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä ostan lasit vallan Kiinan maalta ja kestää hyvin. Hintaa noin 1€/kpl.

Mua vähän jopa itketti maksaa hirveä summa lasista, kun hain teinille puhelimen tuossa taannoin eikä kotona ollut lasia valmiina oikeaa kokoa.

Taisin itse maksaa 16 euroa suojakalvotukusta kun tilasin :S. Läppäkotelon voisi vielä hommata tommosen panssarilasin kaveriks.

Kuumetta ei oo yhtään, mä oon vaan muista syistä palellut hullusti iltaisin useemman viikon nyt :)
Mutta kohta alkaa sisäinen lämpö :heart:

Olen aina palellut paitsi silloin. Talvipakkasilla mulla hiki vaan valui.

Näin muuten tänään kolme vuorokautta vanhan vauvan. Näytti ihan nukelta. Oli ihana. Oli myös ihanaa, että se ei ole oma.

tumblr_os4r8gNJ131wp7cwoo1_500.gif

Tässä minä nätisti ja söpösti tietokonetuolilla möllötin kun heti aamusta alkaa vaimo nimittelemään läskiksi. Perhana sentäs, taitaa olla kyllä kikkelitön tammikuu kostoksi! Onneksi on wowi. :sneaky:

Kaapista löyty myös erikoinen ylläri, nimittäin kirjolohipullia. Alkaa olemaan aika lottoamista kun jääkaapin oven avaa että mitä erikoisuuksia tänään löytyy. :coffee:

Kolmas kuppi kahvia menossa, mutta siltikään en ymmärrä nokan edessä olevaa speksiä.

Tahtoo sapuskaa!

Ensimmäisen ajatus tänä aamuna oli: päiväunet.
Heti kun pääsen kotiin niin heittäydyn kalapuikoksi.

Tänään muuten ekat kyykyt uudella salilla.

Mulla on monen vuoden saikkupäivät pitämättä. En sairas haluaisi olla mutta vapaa kelpaisi.

Meillä on täällä muutama suojatyöläinen jotka pitävät muidenkin saikkupäivät.

Minä saikutin viime vuonna enemmä kuin aiempina vuosina yhteensä. Pari viikkoa jossain järkyttävässä flunssassa kuumeineen ja toiset kaksi viikkoa sen jälkeen, kun kokeilin naamani kestävyyttä asvalttia vastaan. Oikein vuoden työntekijä, mutta sujuuhan se koeaika töissä noinkin. :D

Välilevyn pullistuma kaularangassa, nyt sattuu oikeesti ja paljon. Säpiä sais mut en tiedä pystyykö suorittaan. Oikea käsi on kokonaan pois pelistä ja meinaa koko ajan tulla tippa linssiin. 4 eri lääkäriä olen tässä tavannut ja oikeesti haistakaa vittu. Mitä koira tekee kun se ajetaan nurkkaan, no tottakai se puree. Täällä rupee kohta moottorisahat vinkuun ovissa ja haulikot laulaan.

Back
Ylös Bottom