Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, ootellaan vielä, eiköhän tuo ainakin kympin pintaan vielä pai:@futhermucker nyt on sulle oston paikat.
Sit on kyllä hyvä hetki itellekin lisäillä. Muuten pitäydyn tässä tilanteessa.Juu, ootellaan vielä, eiköhän tuo ainakin kympin pintaan vielä pai:
nu.
Hesus! Olen ollut kohta 12 vuotta saman firman palveluksessa enkä aio vaihtaa.Itsehän päädyin nyt siihen, että vaihtamalla paranee. Ainakin palkka![]()
Tsiisös!Hesus! Olen ollut kohta 12 vuotta saman firman palveluksessa enkä aio vaihtaa.
#eläkevirka
Olin kalkkis jo syntyessäni.Tsiisös!
Fedit. Kollega irtisanoutu tänään ja lähti ison rahan perään. Vittu.
Hesus! Olen ollut kohta 12 vuotta saman firman palveluksessa enkä aio vaihtaa.
Kyllä shittiä irtoo ainakin multa sen verran, että saa 14K täyteen.pakko saada aloitettua 14000s sivu.
Hesus! Olen ollut kohta 12 vuotta saman firman palveluksessa enkä aio vaihtaa.
#eläkevirka
Itellä firmoja kertynyt kolme, yhestä loppu soppari, toisesta irtisanouduin kun sain paremman duunin jossa on edes tunteja sopivasti, edellisessä kysyin kolmesti että olisin halukas tekemään enemmänkin, korkeintaan kolme krt vko duunia ja loput makasin himassa räkien kattoon alko kyrpiä.Oijoi, mäpäs haen nuudeleita kaupasta. Koko ajan ihan jäässä mutta lämmintä ruokaa voi syödä korkeintaan muutaman annoksen samaa erää ja ei tässä koko ajan kerkeä kokkailemaan...
Minä ostan lasit vallan Kiinan maalta ja kestää hyvin. Hintaa noin 1€/kpl.Halkeama tullut panssarilasiin, ei edes pudonnut mistään saati kolauttanut mihinkään kovaan onko nuo niin herkkiä särkymään?