Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hesus! Olen ollut kohta 12 vuotta saman firman palveluksessa enkä aio vaihtaa.
#eläkevirka

Jos viihtyy niin sehän on vain hyvä. :) Itellä firmoja kertynyt kolme, yhestä loppu soppari, toisesta irtisanouduin kun sain paremman duunin jossa on edes tunteja sopivasti, edellisessä kysyin kolmesti että olisin halukas tekemään enemmänkin, korkeintaan kolme krt vko duunia ja loput makasin himassa räkien kattoon alko kyrpiä.

Tullut tehtyä lähinnä sitä mitä ollut tarjolla, työttömänä meinas kuuppa lahota ei sitä kauaa jaksa, töiden löytämisessäkin oli välillä haasteita. Opiskelu kiinnostaa edelleen sitä kautta vois harjoitteluiden avulla pistää jalkaa oven väliinkin.

Onhan tässä vielä monta vuotta ennenku tarttee siirtyä eläkkeelle, tarvi ees miettiä vielä moisia. :ROFLMAO:

Ensi kuussa tulee 12 vuotta prikulleen samaa homma, tosin useamman eri firman palkkalistoilla. Nykyisessäkin firmassa olen jo toista kertaa.

Penteleen uusi popo vei nahan akillesjänteen kohdalta.

Halkeama tullut panssarilasiin, ei edes pudonnut mistään saati kolauttanut mihinkään kovaan onko nuo niin herkkiä särkymään?

Oijoi, mäpäs haen nuudeleita kaupasta. Koko ajan ihan jäässä mutta lämmintä ruokaa voi syödä korkeintaan muutaman annoksen samaa erää ja ei tässä koko ajan kerkeä kokkailemaan...

Halkeama tullut panssarilasiin, ei edes pudonnut mistään saati kolauttanut mihinkään kovaan onko nuo niin herkkiä särkymään?
Minä ostan lasit vallan Kiinan maalta ja kestää hyvin. Hintaa noin 1€/kpl.

Mua vähän jopa itketti maksaa hirveä summa lasista, kun hain teinille puhelimen tuossa taannoin eikä kotona ollut lasia valmiina oikeaa kokoa.

Back
Ylös Bottom