Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:kuola::kuola::kuola:

lakritsi_1.jpg__1200x630_q85_crop_subsampling-2_upscale.jpg

Melkeinpä mitään ei kai pitäisi nykyään enää syödä. Ihan sama mitä syö, aina joku jossain sanoo kuinka vääriä valintoja tuli taas tehtyä ruokapöydässä.

Siis mullahan on tuolla salmiakkijoulukalenteri odottamassa ja päivääkään ei mee ettenkö sitä kaiholla ajattelis :cry: Yritän nyt jotenkin yrittää pysyä suosituksissa, salmiakkia tekee niin paljon mieli, että mopo saattaa lähteä käsistä jos sattuu sortumaan... Vasta kesällä sitte, toivottavasti :)

Miten tittelillä voi olla näin paljon vaikutusta? Ennen kun olin tehtävssä X niin linkedissä tuli harvemmin ''kaveripyyntöjä'', nyt kun vaihdon titteliä niin heti alkaa Linkedin laulaa! :whistle:

Tänään pääsee taas ukon viekkuun, johan tässä ikävä ehti tulla ku viimeksi tiistaiaamuna nähny.

9 tuntia koisin, enemmänki ois menny ku on niin rankat treenit takana ja palautua pitäisi. Nytki semisti hakattu olo.

Miten tittelillä voi olla näin paljon vaikutusta? Ennen kun olin tehtävssä X niin linkedissä tuli harvemmin ''kaveripyyntöjä'', nyt kun vaihdon titteliä niin heti alkaa Linkedin laulaa! :whistle:
Multa varmaan meni ohi tai en muista, päätitkö siis jäädä loppujen lopuksi nykyfirmaan roiman palkankorotuksen saattelemana ?

Siis mitä paskaa nyt jälleen. Terveystalosta soiteltiin et postit kääntyny takaisin tänne, et käyppäs päivittämäs osoite nettiin. No siinä sitten rupesin kysymään, et mistä osoitteesta on kirje palautunut niin mun omasta nykyisestä osoitteesta missä asunkin (n)(n) Mitä helvettiä posti !?

itse en vaihtanut paikkaa vaikka palkka olisikin noussut, vaativat että jos en ole asiakkaalla niin konttorilla pitäisi olla 8-16 hyh hyh. No en helvetissä

Back
Ylös Bottom