Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä en edes löytänyt niitä vahvoja.

On muuten hienoa, kun just ehtii tottumaan aikaeroon, niin nyt tuntuu että pitäs mennä nukkumaan..

Päivi Räsänen ja Puska!

Tirsk.

lusciousnet_love_a_bush_under_see_t_383457184.jpg

Ite kävin jo aamusta salilla, olipa hyvä jumppa. Ja eipä ollu ruuhkaa.. Päätin joka settiin nostaa sarjapainoja ja jaksoin jopa tehdä ne. Tarttis vaihtaa ohjelma. Keittiö siivottu, listotettu. Safka tehty ja tallikin siivottu. Kaveri pyys tekemään junnulätkäseuralle vaateräkin, joten aloin hitsailemaan sitä nyt kasaan.

Lohta ja ohrasuurimoa, slurps.

Huomenna jos kävis salilla. Ongelma on että huomenna taas töiden pariin tässä on ollut nyt muutama vajaa viikko kun on ollu arkivapaita yms.. Menee ehkä tovi ku alkaa päästä rytmiin. :rolleyes:

Vuoden ensimmäinen työpäivä taputeltu. Kotihommia, kaupassakäyntiä ja seuraavan kahden viikon valmistelu. Eiköhän tää tästä taas tämäkin tilinpäätös.

Noniiiiin! Sielläkö sun piti saada juteltua jollekin? Onnea matkaan (y) Mun pitäis kans jaksaa illemmalla salille. Mutta just nyt haluaisin vaan liimautua sohvaan kiinni ja nousta ylös vasta ens viikolla :zzzz:
Tuolla käyn vain tämän kk ja sitten mun loppusijoitus on sitten toisella salilla.

Mutta salilla ei ollut: ketään.

Aika meni haahuiluun. Sain kyllä jumpattua.
Onneksi veli tuli sinne sitten kun olin just lopettanut niin se kertoi pari juttua.

Back
Ylös Bottom