Päivi Räsänen ja Pekka Puska poistivat sut iltarukouslistoiltaan!Ostin lähikaupasta tölkin A-olutta. Olen nyt kai sitten ihan rappioalkoholisti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Päivi Räsänen ja Pekka Puska poistivat sut iltarukouslistoiltaan!Ostin lähikaupasta tölkin A-olutta. Olen nyt kai sitten ihan rappioalkoholisti.
Noniiiiin! Sielläkö sun piti saada juteltua jollekin? Onnea matkaanNonnii! Kuppi kahvia ja sit lähden uudelle salille. Jännittää![]()

Täällä sama. Ei olla saatu mitään aikaiseksi, minä kaikista vähiten. Torkut on saatu aikaan toki.Mun pitäis kans jaksaa illemmalla salille. Mutta just nyt haluaisin vaan liimautua sohvaan kiinni ja nousta ylös vasta ens viikolla![]()

Tuolla käyn vain tämän kk ja sitten mun loppusijoitus on sitten toisella salilla.Noniiiiin! Sielläkö sun piti saada juteltua jollekin? Onnea matkaanMun pitäis kans jaksaa illemmalla salille. Mutta just nyt haluaisin vaan liimautua sohvaan kiinni ja nousta ylös vasta ens viikolla
![]()
Not me.Kaivarissa tuli vastaan kullitettu Arteon