Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaverille saunaa ehdottomasti...Kohta viemään pikkulikka viikoks äitilleen, tuli kyllä kaverille saunakutsua illalle, mutta taidan vipeltää kotiin siivoamaan remppajälkiä veke ja napsuttelen parit listat paikalleen yhden rommikolan lomassa. Jos lämmittelis sen bastun kotona ja aamusta vaikka salille.

Ei hajuakaan. En oo koskaan käyny täälä ilotulituksissa. Vanajanlinnalla voi olla ja Aulangolla. Emt.@futhermucker Onko mitään tietoa järkätäänkö ja missä ilotulituksia? Saatana että ei sitten missään ole mainintaa, vaikka google laulanut.
Myllymäen kallio ainaskin, paljon porukkaa näkee kaupungin pommit myös, klassikko. Siellä on juhlittu ainakin 10 kertaa.@futhermucker Onko mitään tietoa järkätäänkö ja missä ilotulituksia? Saatana että ei sitten missään ole mainintaa, vaikka google laulanut.
Mä taas juon paljon mielummin tommosen alkoholittoman miniskumpan ku jotain limsaa :D mut en juo kyl oikein koskaan limsaa noin muutenkaan. Tykkään skumpasta, mut en alkoholista, joten noi holittomat skumpat on ollu mulle aika loisto vaihtoehto tämmösiin tilanteisiin!Hmm holiton skumppa, uhka vai mahdollisuus. Tosin mä luulen limsan uppoovan varmemmin kuitenkin, niin ehkä nyt sillä mennään. Ja sipsiä täytyy saada!