Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kohta viemään pikkulikka viikoks äitilleen, tuli kyllä kaverille saunakutsua illalle, mutta taidan vipeltää kotiin siivoamaan remppajälkiä veke ja napsuttelen parit listat paikalleen yhden rommikolan lomassa. Jos lämmittelis sen bastun kotona ja aamusta vaikka salille.

Kohta viemään pikkulikka viikoks äitilleen, tuli kyllä kaverille saunakutsua illalle, mutta taidan vipeltää kotiin siivoamaan remppajälkiä veke ja napsuttelen parit listat paikalleen yhden rommikolan lomassa. Jos lämmittelis sen bastun kotona ja aamusta vaikka salille.
Kaverille saunaa ehdottomasti... :)

Ei hitto, pakko hakea kaupasta joku herkkumenu nyt tälle illalle. Himo on liian kova! Yritin tyhdistäytyä ja olla tänään mässäilemättä, mutta ei kykene!

Njoo, hetken tuumailin kyllä jos menis, mutta ne on vetäny keittoa kuitenkin jo monta tuntia siellä.. ei sitä menoa kukaan selvinpäin kestä kun vanhemmat heavymiehet örveltää.. Tässä ollu kaikenlaista lentämistä jouluaatosta asti, työt ja likka ollu tän viikon mun luona. Älkää käsittäkö väärin, ipana on THE tärkeintä mun elämässä, mutta kyllä välillä kaipaa ihan omaa aikaa. Saa tänää syrjäytyä ihan rauhassa kotona.

Jee nyt on sipsejä illaks ja jopa dippi! Tää porsastelu pitää kyllä yrittää lopettaa, kun arki koittaa, diabeetes kolkuttelee kohta oven takana...

Ja jee, hommasin scrabblenki, nyt meillä on tekemistä joka illalle!

Viime vuonna yritettiin kaupungin tulitteita löytää ja harhailtiin jossain rannalla, jotain sieltäkin näki. Optimoitiin paras paikka tälle vuodelle, mut ei mitään infoa tuleeko ne paukut taas linnan suunnasta...

Hmm holiton skumppa, uhka vai mahdollisuus. Tosin mä luulen limsan uppoovan varmemmin kuitenkin, niin ehkä nyt sillä mennään. Ja sipsiä täytyy saada!
Mä taas juon paljon mielummin tommosen alkoholittoman miniskumpan ku jotain limsaa :D mut en juo kyl oikein koskaan limsaa noin muutenkaan. Tykkään skumpasta, mut en alkoholista, joten noi holittomat skumpat on ollu mulle aika loisto vaihtoehto tämmösiin tilanteisiin!

Joskohan vihdoin ois oma vuoro päästä paljuilemaan :david:

Pizza syöty, mietin hetken että onko ees auki mutta olihan se ja pizzakin tuli nopeasti.

Loppuvuoden vietän löhotessä, ei jaksanut vaivautua kattomaan kaupungin ilotulitusta mutta parvekkeelta näkee ihan hyvin muiden ilotulituksia. Toivottavasti nuo tuossa lähellä ei nyt kaikkea tähän aikaa räjäyttele jättäisivät h hetkeen parhaimmat. :D

Kissaakin kiinostaa, uteliaana katsoo pommituksia ikkunasta.

Join myös päivällä holitonta skumppaa, oli yllättävän juotava vaihtoehto.

Vaikkakin, ei siitä ainakaan sellaisia aromeita löytynyt, joita tykkää makustella.

Kahta en vaihda, kahvi ja viinit. No okei, kahvit on ainoa nautintoaine, josta en luopuisi.

En voi sietää skumppaa tai kuohareita, mutta kuiva siideri maistuisi nyt. Eipä ole tietenkään.

Pitääki kattoa oisko lähikauppa auki vielä, jotain juotavaa tekee mieli muutaku vettä vaikka sitten limpparia mieluiten fantaa.

E. Jaa juonkin vettä.

Kun tässä nyt kerran on koirien kanssa kotosalla, niin päätin vähän puuhastella ja tapiseerata pari seinää, kun tapetit on ostettu jo aikoja sitten.

Kyllä noi huippuyksityiskohtaisten kuvioiden kohdistamiset voittaa ihmisten ilmoilla hillumisen anytime.
Veikkaan, että huomenna huomaa siitä kahden viimisen vuodan saumasta, missä korkattiin se kuudes kalja.

Listat paukutan takasi vasta huomenna. En jaksa hakee kompuraa varastosta.

E. Jos nyt sit se #7.

Uudenvuoden paukut. Listahommissa minäkin.

Liitteet

• IMG_20171231_205201.webp
    IMG_20171231_205201.webp
    72,5 KB · Katsottu: 217
Back
Ylös Bottom