Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Noilla kilpasyöjillä täytyy olla pään kylläisyyskeskyksessa joku pikku häikkä. Ei ruokahalu ja harjoittelu selitä näitä, ilmiömäisiä suorituksia.

Pari lihistä, karkkipussi ja muutama sipsi no joo lähti nälkä..(hetkeks) mutta tuli kyllä mahakin kipeeks ja se lihavaolo myös. :censored::yäk:

Kuten aikaisemmin todettiin missään ei ole mitään järkeä. Jos nyt vaikka jois seuraavaksi vettä.

Liitteet

• IMAG0964.webp
    IMAG0964.webp
    621,1 KB · Katsottu: 196
Oliko tämä jonkinlainen yritys puumailla kimppakivaa?

e. Aiheeseen liittyen, olisi ollut varmasti instrumenttiä tarjolla.

katso liitettä 146329
Ei, vaan saada reipas seuraa jumppaan. Olen varmaan kertonut täällä(kin), että jumppaan aina yksin.
Toki, onhan sekin kimppakivaa kun yhdessä salilla nostaa kilon käsipainoja.

Ei, vaan saada reipas seuraa jumppaan. Olen varmaan kertonut täällä(kin), että jumppaan aina yksin.
Toki, onhan sekin kimppakivaa kun yhdessä salilla nostaa kilon käsipainoja.
Mä oon kans yrittäny ujuttautua muutamien vakkarikundien seuraan tuolla salilla, että ois ees joskus seuraa ja joku kenen kanssa jutella siitä salitreenistä. En oo kauheen hyvin vielä onnistunut tässä :ROFLMAO:

Voiko salilla puhua? :cautious:
Joskus, vähän.

Ja mikä ärsyttävintä, kaikki äijät puhuu kyllä keskenään, mutta sit taas eivät oo huomaavinaankaan mua siinä vieressä!! Ois se nyt kiva vähän ees jutustella joskus, kun kuitenki samat naamat siellä joka kerta on paikalla.

Asuuko kukaan porvoossa? Mikä vitun valoilmiö tossa reilu 30 min sitten oli? Aluksi oli sinistä ja yhtäkkiä koki taivas ja maa muutttu valkoiseksi

Ettei ois porvoon revityimmät PT-Vatanen ja testotimo vetässy niin kovat treenit?

Porvoosta en ole joten en kokenut ilmiötä, mutta aika jännä silti.

Voi kai.. eräs vanhempi herra tokaisi joko minulle tai itselleen että perkele kun hän just tuli yläparvelta alas mutta unohti miks hän tuli alas, samaten tokas että helvetti eihän hänen pitäny ees tulla alas.

Ymmärrän itsekseen puhumisen teen sitä itsekin, monesti kiroan ja jupisen itsekseni .

Mä oon kans yrittäny ujuttautua muutamien vakkarikundien seuraan tuolla salilla, että ois ees joskus seuraa ja joku kenen kanssa jutella siitä salitreenistä. En oo kauheen hyvin vielä onnistunut tässä :ROFLMAO:

Mun uudenvuoden lupaus on puhua jollekin sallilla. Ja koska olen sanani mittainen ihminen niin sen teen.

Katso edellä.

Back
Ylös Bottom