Isompi pussi?
Tämä nykyinen on ihan sopivan kokoinen näille kaasuille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Isompi pussi?
TsekEi noin vähähilloisia viitsi syödä.![]()

Mitäs Keravalle?
Ei, vaan saada reipas seuraa jumppaan. Olen varmaan kertonut täällä(kin), että jumppaan aina yksin.Oliko tämä jonkinlainen yritys puumailla kimppakivaa?
e. Aiheeseen liittyen, olisi ollut varmasti instrumenttiä tarjolla.
katso liitettä 146329
Mä oon kans yrittäny ujuttautua muutamien vakkarikundien seuraan tuolla salilla, että ois ees joskus seuraa ja joku kenen kanssa jutella siitä salitreenistä. En oo kauheen hyvin vielä onnistunut tässäEi, vaan saada reipas seuraa jumppaan. Olen varmaan kertonut täällä(kin), että jumppaan aina yksin.
Toki, onhan sekin kimppakivaa kun yhdessä salilla nostaa kilon käsipainoja.
Mitä sä oot vetäny? Mulle samaa satasella.Asuuko kukaan porvoossa? Mikä vitun valoilmiö tossa reilu 30 min sitten oli? Aluksi oli sinistä ja yhtäkkiä koki taivas ja maa muutttu valkoiseksi
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201712122200599801_u0.shtmlAsuuko kukaan porvoossa? Mikä vitun valoilmiö tossa reilu 30 min sitten oli? Aluksi oli sinistä ja yhtäkkiä koki taivas ja maa muutttu valkoiseksi
Joskus, vähän.Voiko salilla puhua?![]()
Asuuko kukaan porvoossa? Mikä vitun valoilmiö tossa reilu 30 min sitten oli? Aluksi oli sinistä ja yhtäkkiä koki taivas ja maa muutttu valkoiseksi
Voiko salilla puhua?![]()
Mä oon kans yrittäny ujuttautua muutamien vakkarikundien seuraan tuolla salilla, että ois ees joskus seuraa ja joku kenen kanssa jutella siitä salitreenistä. En oo kauheen hyvin vielä onnistunut tässä![]()
Voiko salilla puhua?![]()