Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No esimerkiksi farkkuni olivat ostettaessa tummanmustat ja nyt kun ne on joutunut pari kertaa pesemään niin ne on vaaleanmustat. Ei harmaat.
4030dd13802304cf8c38bc045355f635b6d92ebe84410cd8d7b5d331f4176f37-min-300x218.jpg

Jaajaa, eipä ollut hääppöset unet. Mutta näillä on pärjättävä.

#54,8

Olipas iiiihanaa, kun yöllä oli tullut lunta ja aamulla oli vielä pakkasta. Torstaina ne kai silti taas sulaa viimeistään ja pääsee taas koiria putsaamaan.

Huomenta maailma. Jaahas, se meni aamusta raja rikki; rapiat 2kk ja 94 --> 84,5. Tai niin toi masiina väittää, normaalipainoinen. Eilen olin vielä ylipainossa. Otanpa toisen kupin kahvia näin suureen juhlaan. Mitähän sitä söis?

Huomenta maailma. Jaahas, se meni aamusta raja rikki; rapiat 2kk ja 94 --> 84,5. Tai niin toi masiina väittää, normaalipainoinen. Eilen olin vielä ylipainossa. Otanpa toisen kupin kahvia näin suureen juhlaan. Mitähän sitä söis?
Ihan sama mitä syöt kun lopetat dietin niin painat viikon päästä kilon enemmän kuin aloittaessa ja silti on karsea nälkä.
Vitsi mä olen taas kannustava... no mutta hyvä että päässyt asiassaan eteenpäin!

Back
Ylös Bottom