Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

OPKK hyvää iltaa. Olitte hakeneet kiinteistönvälittäjän paikkaa. Haluaisimme kutsua sinut haastatteluun. Mikä tätä maanantaita vaivaa?!?:woot: No tällä kertaa piti kieltäytyä

Voi uvula sentään. Olen sitten vienyt Turun gymikortin ääsjoelle. :whistle: Pitääkö tässä nyt kehitellä jotku tekoviikset, että kehtaa mennä taas "kokeilemaan" 82:lle?

Aattele. Ja vielä vajaavetosella.

Ei se vajaavetoisuus haittaa jos on riittävästi tehoja, eiku.

Viime viikonloppuna taksikuskin kanssa jutustelin ja kyselin miten tämän takavetoinen Mercedes on talvella pärjännyt. Kuulema hyvin, mutta muutaman kerran jäänyt jumiin. Elektronisista avuista enemmän haittaa kun hyötyä jumitilanteissa. Sanoi kyllä, että omasta mielestään myös etuveto oisi jäänyt niihin paikkoihin sutimaan. Tiedä häntä. Neliveto ei tietenkään oisi jäänyt :coffee:

Ei se vajaavetoisuus haittaa jos on riittävästi tehoja, eiku.

Viime viikonloppuna taksikuskin kanssa jutustelin ja kyselin miten tämän takavetoinen Mercedes on talvella pärjännyt. Kuulema hyvin, mutta muutaman kerran jäänyt jumiin. Elektronisista avuista enemmän haittaa kun hyötyä jumitilanteissa. Sanoi kyllä, että omasta mielestään myös etuveto oisi jäänyt niihin paikkoihin sutimaan. Tiedä häntä. Neliveto ei tietenkään oisi jäänyt :coffee:

Mää jäin viimeksi jumiin ylämäkeen, peilijäiseen valoristeykseen sillä Mazda 323:lla. Ehkä olisi auttanut jos nastarenkaissa olisi ollut nastojakin.

Ford Sierra XR4X4 -88.

Ripeä ja maskuliininen jokapaikanhöylä, ULTRAMASSIIVISILLA äänillä.

Itse olin jopa kuikelompi kuin nyt. Siis silloin kun keräilin kardaania tieltä, SA-INT juhlapuku päällä kesäkuun alun helteillä.

Kyllähän mää vedin silti palkkariherat. Jätin vaan maltot pois ja vedin tilalla irtokarkkeja :whistle:
Sulla on selkeästi testattu ja hyväksi havaittu palautustaktiikka! Yritin vaan löytää tekosyitä syödä enempi karkkia ja vähempi tylsää heraa, mutta ei sit :cry:

Olipas harvinaisen tylsä treeni tänään! Saliki ihmeen tyhjä, kaikki vissiin pulkkailemassa :whistle:

@hobbitess
Täs nää nyt on!
Niin nättejä kaikki, että en osaa päättää mitkä pidän itse.
Kaksinkertaista joustofroteeta ja saumurilla kiinni. Näppärä martta tekisi itse mutta mulla on vain ompelukone.
Kuvassa puuteripurkki on antamassa mittasuhdetta rätin koosta.
Onpa nättejä! :heart:
Tämä piilomartta ei taida kuitenkaan noita hankkia, tuli sen verran reipas pöpöällötys siitä linkitetystä tutkimuksesta :LOL::yäk:

Ford Sierra XR4X4 -88.

Ripeä ja maskuliininen jokapaikanhöylä, ULTRAMASSIIVISILLA äänillä.

Isoveljellä oli joskus semmonen tummanmusta Sierra, oli ikkunatki tummennettu ja kaikkee. Kylällä poijjaat katteli kateellisena, kun äiteen kans käytiin sillä kerran kaupassa. Oli se hieno.

Ja siinä välissä korjailit 4 000 eurolla? :LOL:
Takapään puslat tais maksaa aikaa 2 h ja rahaa muutaman kympin. Jakopään remppa myöhemmin parkkipaikalla, osiin varmaan luokkaa satku.

Kuten sanoin, halvalla lähti. Pakko hankinta. Hieno auto. e30 tulee vielä talliin, mutta V-koneella ja avo.

Takapään puslat tais maksaa aikaa 2 h ja rahaa muutaman kympin. Jakopään remppa myöhemmin parkkipaikalla, osiin varmaan luokkaa satku.

Kuten sanoin, halvalla lähti. Pakko hankinta. Hieno auto. e30 tulee vielä talliin, mutta V-koneella ja avo.
Yritin kerran vaihtaa tulpat, sain ensimmäisen poikki ja haistatin vitut koko ”projektille” :whistle:

Back
Ylös Bottom