Jaa, mä aattelin, että semmonen joulukarsina, johon sut laitetaan jouluksi ja sitten sinne tuodaan ämpärissä sekotettuna kaikki jouluruoat. Voi jummi, ootan jo innolla.No se.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa, mä aattelin, että semmonen joulukarsina, johon sut laitetaan jouluksi ja sitten sinne tuodaan ämpärissä sekotettuna kaikki jouluruoat. Voi jummi, ootan jo innolla.No se.
Kannattaa ehkä skipata se viimeinen AfterEight!? Olis ollut Mr Creosotellakin parempi olo sapuskan jälkeen. Oli muuten aikoinaan yksi härskeimmistä kohtauksista evö.Jaa, mä aattelin, että semmonen joulukarsina, johon sut laitetaan jouluksi ja sitten sinne tuodaan ämpärissä sekotettuna kaikki jouluruoat. Voi jummi, ootan jo innolla.
![]()
Juu, tai jos sitä nyt yhden Pandan suklaakonvehdin vielä.Kannattaa ehkä skipata se viimeinen AfterEight!? Olis ollut Mr Creosotellakin parempi olo sapuskan jälkeen. Oli muuten aikoinaan yksi härskeimmistä kohtauksista evö.

Kyllä mutsi tietää.No se.
...eeeeii sillä järjestyksellä oo niin väliäJoo tarkoitus hoitaa heti kun pääsen toimistolle. Ekana nimi uuteen työsoppariin.![]()

Mua ihan vähän vaan vituttaa tuollaiset käsistään kätevät ihmiset jotka saa kaikenlaista aikaiseksi, huolimatta siitä että kirjoittelee pakkikselle.Tänään työnteon leikkimistä. Huomenna Lontoo.
Quiz. What is this? Muotoilun lopullinen ilme vielä myssyssä.
katso liitettä 146299
Sänky.
Sänky.
edit, olihan se jo arvattu.
...eeeeii sillä järjestyksellä oo niin väliä![]()

No voi vittu mä sanon. Nyt ei tiiä mitä pitäs ajatella. Menin irtisanoutumisilmoitus kädessä esimiehen puheelle ja keskusteltiin asiasta. Lopputuloksena oli vastatarjous talon sisällä uuden paikan ottamisesta ja 1000€ palkankorotus![]()

Hesus!No voi vittu mä sanon. Nyt ei tiiä mitä pitäs ajatella. Menin irtisanoutumisilmoitus kädessä esimiehen puheelle ja keskusteltiin asiasta. Lopputuloksena oli vastatarjous talon sisällä uuden paikan ottamisesta ja 1000€ palkankorotus![]()
Hesus!
No, mitäs meinaat?
Kyllähän liikkuvampi työ ja reilun tonnin palkankorotus rupeaa hymyilyttämään väkisin 
Nauti nyt tuosta tilanteesta, että voit vaan valita parhaan diilin päältä! Ei tuu ihan kaikille jatkuvasti vastaan.Tilanne vaatii nyt muutaman tupakan. Täytyy konsultoida naisystävää, että mitä tässä kannattaa tehdäKyllähän liikkuvampi työ ja reilun tonnin palkankorotus rupeaa hymyilyttämään väkisin
![]()

niin suuri vitutus, että aivot varmaan räjähtää kohta.Ensiavuksi kyykkyulostus: työajalla.Nauti nyt tuosta tilanteesta, että voit vaan valita parhaan diilin päältä! Ei tuu ihan kaikille jatkuvasti vastaan.
Itellähän on menossa paskin maanantai pitkään aikaan. Pitäis tehdä kiireellä jos jonkinmoista työhommaa ja mistään ei tuu mitäänniin suuri vitutus, että aivot varmaan räjähtää kohta.
Jos iltaan selviäis niin pääsis kyykkäämään. Se auttaa aina vähän.
Jos tulee tonnin palkankorotus niin anna mennäTilanne vaatii nyt muutaman tupakan. Täytyy konsultoida naisystävää, että mitä tässä kannattaa tehdäKyllähän liikkuvampi työ ja reilun tonnin palkankorotus rupeaa hymyilyttämään väkisin
![]()
Ei taida semmonen nyt tähän auttaa. TuoEnsiavuksi kyykkyulostus: työajalla.
oli enemmän kuvaannollinen kuin kirjaimellinen.Mikä vituttaa?Ei taida semmonen nyt tähän auttaa. Tuooli enemmän kuvaannollinen kuin kirjaimellinen.
Sen sijaan nyt on pakkistelua: työajalla. Ja lisänä aggressiivisen jenkkiräpin kuuntelua. Tähän hätään ei löytyny muita keinoja purkaa tätä vitutusta.