Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaa, mä aattelin, että semmonen joulukarsina, johon sut laitetaan jouluksi ja sitten sinne tuodaan ämpärissä sekotettuna kaikki jouluruoat. Voi jummi, ootan jo innolla.

main-qimg-39e8a115cb9b957d7982f62f541c5c21

Jaa, mä aattelin, että semmonen joulukarsina, johon sut laitetaan jouluksi ja sitten sinne tuodaan ämpärissä sekotettuna kaikki jouluruoat. Voi jummi, ootan jo innolla.

main-qimg-39e8a115cb9b957d7982f62f541c5c21
Kannattaa ehkä skipata se viimeinen AfterEight!? Olis ollut Mr Creosotellakin parempi olo sapuskan jälkeen. Oli muuten aikoinaan yksi härskeimmistä kohtauksista evö.

Kannattaa ehkä skipata se viimeinen AfterEight!? Olis ollut Mr Creosotellakin parempi olo sapuskan jälkeen. Oli muuten aikoinaan yksi härskeimmistä kohtauksista evö.
Juu, tai jos sitä nyt yhden Pandan suklaakonvehdin vielä.

Olihan se aika lailla omalla tavallaan brutaali. Meinasin laittaa tähän Creosotesta vähän graafisemman kuvan, mutta aattelin että tunnistajat tunnistaa ilmankin :)

Tänään työnteon leikkimistä. Huomenna Lontoo.

Quiz. What is this? Muotoilun lopullinen ilme vielä myssyssä.

katso liitettä 146299
Mua ihan vähän vaan vituttaa tuollaiset käsistään kätevät ihmiset jotka saa kaikenlaista aikaiseksi, huolimatta siitä että kirjoittelee pakkikselle.
Ei vaan, hienolta näyttää ja tuollainen käteevetolaatikkokin tuolla alla, itse kanssa askartelin muksulle sängyn kun sattui olemaan tuota paksua MFD levyä mutta ei vaan jaksanut sitä laatikkoa vaikka mietinkin.
Millä muuten meinaat sävyttää tuon, pensseli vai ruisku?
Hmmm... nyt junnulla on myös itse askarreltu sänky joka oli alkuun kaksikerroksinen ja sitten lyhensin metrin jalkoja jotta alle jää hyvä säilytys tila niin ehkä voisi olla aika tehdä siitä makkaranotski ja duunata uusi bunkka?

No voi vittu mä sanon. Nyt ei tiiä mitä pitäs ajatella. Menin irtisanoutumisilmoitus kädessä esimiehen puheelle ja keskusteltiin asiasta. Lopputuloksena oli vastatarjous talon sisällä uuden paikan ottamisesta ja 1000€ palkankorotus :woot:
Hesus!

No, mitäs meinaat?

Hesus!

No, mitäs meinaat?

Tilanne vaatii nyt muutaman tupakan. Täytyy konsultoida naisystävää, että mitä tässä kannattaa tehdä :nolo: Kyllähän liikkuvampi työ ja reilun tonnin palkankorotus rupeaa hymyilyttämään väkisin :worship:

Edit: Esimies oli soittanut toimitusjohtajalle ja iltapäivällä pitäis istua kolmistaan alas. Tilanne on nyt niin, että saan valita kahdesta eri toimikuvasta. Toisessa palkka on korkeampi, mutta vaativampi. Toinen on taas helpompaa, mutta palkka on hieman pienempi.

Viimeksi muokattu:
Tilanne vaatii nyt muutaman tupakan. Täytyy konsultoida naisystävää, että mitä tässä kannattaa tehdä :nolo: Kyllähän liikkuvampi työ ja reilun tonnin palkankorotus rupeaa hymyilyttämään väkisin :worship:
Nauti nyt tuosta tilanteesta, että voit vaan valita parhaan diilin päältä! Ei tuu ihan kaikille jatkuvasti vastaan.

Itellähän on menossa paskin maanantai pitkään aikaan. Pitäis tehdä kiireellä jos jonkinmoista työhommaa ja mistään ei tuu mitään :mad::kakka: niin suuri vitutus, että aivot varmaan räjähtää kohta.
Jos iltaan selviäis niin pääsis kyykkäämään. Se auttaa aina vähän.

Nauti nyt tuosta tilanteesta, että voit vaan valita parhaan diilin päältä! Ei tuu ihan kaikille jatkuvasti vastaan.

Itellähän on menossa paskin maanantai pitkään aikaan. Pitäis tehdä kiireellä jos jonkinmoista työhommaa ja mistään ei tuu mitään :mad::kakka: niin suuri vitutus, että aivot varmaan räjähtää kohta.
Jos iltaan selviäis niin pääsis kyykkäämään. Se auttaa aina vähän.
Ensiavuksi kyykkyulostus: työajalla.

Jos tulee tonnin palkankorotus niin anna mennä :ROFLMAO: Jos rouva vikisee niin kyllä se hiljenee kun näkee tilinauhan.

Ei taida semmonen nyt tähän auttaa. Tuo :kakka: oli enemmän kuvaannollinen kuin kirjaimellinen.

Sen sijaan nyt on pakkistelua: työajalla. Ja lisänä aggressiivisen jenkkiräpin kuuntelua. Tähän hätään ei löytyny muita keinoja purkaa tätä vitutusta.
Mikä vituttaa?

Back
Ylös Bottom