Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toi on vaan niin hieno lainaus. Ei kai kukaan noin oikeesti ajattele. Eihän. Ja sitä sitä paitsi, siinä puhuttiin miehistä :)
Enkä mäkään nyt oikeasti tuosta pahastunut :D Oli kyllä aika loistava. Ja uus mulle, vaikka aika monenlaista kommenttia ja meemiä yms tähän liittyen on tullut vastaan sattuneesta syystä. Nuorempana toki sai paskaa niskaan kun olin TYLSÄ enkä juonut. Nykyään tuntuu, että se on muiden mielestä jotenkin siistiä, että pystyy olla juomatta :LOL:

Niin ehkä domssit lähtis helpommin jos jorais kunnolla! Alkoholia en käytä, mutta ehkä se tuska siitä unohtuu ilmankin, jos vaan on sopivan menevää musaa :oujee:

Mitäs viikonloppusuunnitelmia muilla?

Minä käytän harkitusti. Mutta joratessa tai ennen sitä muutama virvoke on mulle hyväksi.

Viikonloppuna jumppaa pari kertaa, Sohvaperunoita, isoteini pitäisi hakea leiriltä kotiin, piparkakkutalojen rakennusta ja koristelua teinien kanssa ja muita vaimomatsku-hommia.

Eilen koitin vongata viikonloppua silmällä pitäen. Mutta taisi olla turhaa.

Minä käytän harkitusti. Mutta joratessa tai ennen sitä muutama virvoke on mulle hyväksi.
Kyllä se mullekin varmaan olis hyväksi iltamenoissa, tavallaan. Sen avulla vois luopua siitä ainaisesta kontrollifriikkiydestä edes hetkeksi. Tekis hyvää! :confused: Mutta sitten taas, syyt olla juomatta on niin paljon painavammat, että ei pysty.

Ja niin, miten sun vaimomatskuominaisuudet ei vedä miehiä jonoksi asti oven taakse?!

Mun tarttis jaksaa näprätä muutamat tilastolliset analyysit vielä tälle aamupäivälle. Onneksi motivaatio tehdä mitään töihin liittyvää on 0/5 :mad:

Kyllä se mullekin varmaan olis hyväksi iltamenoissa, tavallaan. Sen avulla vois luopua siitä ainaisesta kontrollifriikkiydestä edes hetkeksi. Tekis hyvää! :confused: Mutta sitten taas, syyt olla juomatta on niin paljon painavammat, että ei pysty.

Ja niin, miten sun vaimomatskuominaisuudet ei vedä miehiä jonoksi asti oven taakse?!

Mun tarttis jaksaa näprätä muutamat tilastolliset analyysit vielä tälle aamupäivälle. Onneksi motivaatio tehdä mitään töihin liittyvää on 0/5 :mad:
Koska perjantai, oleta liittyvän tisseihin:

my-boobsexhibit-steady-gi-i-performed-two-statistical-analysis-tests-19398720.png

:LOL: Taidan olla samanlainen kontrollifiikki kuin sinäkin.

Ja jos tuntisit minut niin et ihmettelisi miksi jonoa ei ole.

Back
Ylös Bottom