Kovia totuuksia heti aamuun! Ei ois vissiin pitäny mainitaJa mitä tuohon alkoholittomuuteen tulee:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kovia totuuksia heti aamuun! Ei ois vissiin pitäny mainitaJa mitä tuohon alkoholittomuuteen tulee:
Toi on vaan niin hieno lainaus. Ei kai kukaan noin oikeesti ajattele. Eihän. Ja sitä sitä paitsi, siinä puhuttiin miehistäKovia totuuksia heti aamuun! Ei ois vissiin pitäny mainita![]()

Enkä mäkään nyt oikeasti tuosta pahastunut :D Oli kyllä aika loistava. Ja uus mulle, vaikka aika monenlaista kommenttia ja meemiä yms tähän liittyen on tullut vastaan sattuneesta syystä. Nuorempana toki sai paskaa niskaan kun olin TYLSÄ enkä juonut. Nykyään tuntuu, että se on muiden mielestä jotenkin siistiä, että pystyy olla juomattaToi on vaan niin hieno lainaus. Ei kai kukaan noin oikeesti ajattele. Eihän. Ja sitä sitä paitsi, siinä puhuttiin miehistä![]()
Toi on vaan niin hieno lainaus. Ei kai kukaan noin oikeesti ajattele. Eihän. Ja sitä sitä paitsi, siinä puhuttiin miehistä![]()
Never trust a woman or an automatic weaponNiin, naisiinhan ei pidä luottaa koskaan![]()
Niin ehkä domssit lähtis helpommin jos jorais kunnolla! Alkoholia en käytä, mutta ehkä se tuska siitä unohtuu ilmankin, jos vaan on sopivan menevää musaa
Mitäs viikonloppusuunnitelmia muilla?
Never trust a woman or an automatic weapon
- John Dillinger

Sillä oli ehkä vähän eri perspektiivi, kun metsästäjällä tai rata-ampujalla. Se on vittumaista, kun Thompsoni jumittaa kesken pankkikeikan tulitaistelunDillinger oli puolittain oikeassa![]()
Kyllä se mullekin varmaan olis hyväksi iltamenoissa, tavallaan. Sen avulla vois luopua siitä ainaisesta kontrollifriikkiydestä edes hetkeksi. Tekis hyvää!Minä käytän harkitusti. Mutta joratessa tai ennen sitä muutama virvoke on mulle hyväksi.
Mutta sitten taas, syyt olla juomatta on niin paljon painavammat, että ei pysty.
Koska perjantai, oleta liittyvän tisseihin:Kyllä se mullekin varmaan olis hyväksi iltamenoissa, tavallaan. Sen avulla vois luopua siitä ainaisesta kontrollifriikkiydestä edes hetkeksi. Tekis hyvää!Mutta sitten taas, syyt olla juomatta on niin paljon painavammat, että ei pysty.
Ja niin, miten sun vaimomatskuominaisuudet ei vedä miehiä jonoksi asti oven taakse?!
Mun tarttis jaksaa näprätä muutamat tilastolliset analyysit vielä tälle aamupäivälle. Onneksi motivaatio tehdä mitään töihin liittyvää on 0/5![]()
Kyllä se mullekin varmaan olis hyväksi iltamenoissa, tavallaan. Sen avulla vois luopua siitä ainaisesta kontrollifriikkiydestä edes hetkeksi. Tekis hyvää!Mutta sitten taas, syyt olla juomatta on niin paljon painavammat, että ei pysty.
Ja niin, miten sun vaimomatskuominaisuudet ei vedä miehiä jonoksi asti oven taakse?!
Mun tarttis jaksaa näprätä muutamat tilastolliset analyysit vielä tälle aamupäivälle. Onneksi motivaatio tehdä mitään töihin liittyvää on 0/5![]()
Koska perjantai, oleta liittyvän tisseihin:
![]()
Kikkelin- ?
Eli on vain kutistunut.Sitä venytän päivittäin, jos vaikka kasvais pituutta. Tulos tähän asti negatiivinen.
Jos kikkeli on näillä keinoin pienentynyt, voisi kannattaa miettiä epävenyttämistä, eli sisäänpäin työntämistä. Tässä voi nimittäin olla kyse sellaisesta käänteisfysiologiasta.Sitä venytän päivittäin, jos vaikka kasvais pituutta. Tulos tähän asti negatiivinen.
Sitä venytän päivittäin, jos vaikka kasvais pituutta. Tulos tähän asti negatiivinen.