Helistö
Tyhmä ämmä
Sain, kahdesti.
Jäin taas ilman. Vaikka olin kahden ässän tiistaina ravitsemusliikkeessä.
Tekstiviestejä tuli kahteen kolmesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sain, kahdesti.
Oli siellä mun mielestä paljon kauniimpiakin asuja kuin tuo Mintun mekko. Mutta tietysti puolisonsakin takia Minttu oli aika hyvin esillä... Aikku kylläNo?
https://yle.fi/uutiset/3-9965853
Minttu 'rahahäät' Räikkönen
Ei siinä, kaunis nainen. Mutta kyllä Aikku käsivarsineen on aina kaunis.
^ Hienoa. Onnea!![]()
Viime viikolla eräs nainen oli karvan verran ihmeissään kun mies oli saanut toisesta kaupungista uuden duunin ja otti loparit vanhasta, tämä nainenkin lopetti hommat ajatuksella että löytäähän sitä sieltä sitten. Uudesta citystä samantien aloitti rakentamaan uutta ok-taloa ja kun 3kk alkoi olemaan täynnä niin miehelle sanottiin että huomenna ei sitten tarvii enää tulla, ilman mitään selityksiä ja niin oli perhe tyhjän päällä kusessa.Jännäkakka housussa. Vakituisesta työpaikasta määräaikaiseen työsuhteeseen, mutta helpotusta tilanteeseen toisi se, että nykyisiä hommia ei tarvitsisi tehdä.
Viime viikolla eräs nainen oli karvan verran ihmeissään kun mies oli saanut toisesta kaupungista uuden duunin ja otti loparit vanhasta, tämä nainenkin lopetti hommat ajatuksella että löytäähän sitä sieltä sitten. Uudesta citystä samantien aloitti rakentamaan uutta ok-taloa ja kun 3kk alkoi olemaan täynnä niin miehelle sanottiin että huomenna ei sitten tarvii enää tulla, ilman mitään selityksiä ja niin oli perhe tyhjän päällä kusessa.
Tarina on jopa ihan täysin totta eli kaikkea sitä voikin sattua.
Niin ja ei liity sinuun eikä ole tarkoitus pelotella muta ihmettelen vain mualiman touhua.
"NIKE, what kind of moccasines are those?"Oho.
Sain työpaikan. Tää päivä aikaa miettiä irtisanonko itteni nykyisistä hommista.
joko olette ostaneet OKT Hämptonista?Asiallista. Itsekin aloitan uudessa duunissa maanantaina. Ei enää reissuja persläpeen.
Viime viikolla eräs nainen oli karvan verran ihmeissään kun mies oli saanut toisesta kaupungista uuden duunin ja otti loparit vanhasta, tämä nainenkin lopetti hommat ajatuksella että löytäähän sitä sieltä sitten. Uudesta citystä samantien aloitti rakentamaan uutta ok-taloa ja kun 3kk alkoi olemaan täynnä niin miehelle sanottiin että huomenna ei sitten tarvii enää tulla, ilman mitään selityksiä ja niin oli perhe tyhjän päällä kusessa.
Tarina on jopa ihan täysin totta eli kaikkea sitä voikin sattua.
Niin ja ei liity sinuun eikä ole tarkoitus pelotella muta ihmettelen vain mualiman touhua.
Asiallista. Itsekin aloitan uudessa duunissa maanantaina. Ei enää reissuja persläpeen.
Nämä on näitä elämän suuria pieniä kysymyksiä mutta nyt on hyvä aika vaihtaa työpaikkaa sillä pätevälle kyllä pitäisi löytyä hyvinkin helposti töitä vaikka tuo homma kusisi.Kertokaahan nyt viisaammat mielipide tästä. Jos jään nykyiseen työpaikkaan alkaa osaksi arkea taas yli 9h työpäivät samalla palkalla. Tammi-maaliskuu 8-17 + työmatkat. Kiire tulee olemaan itse saatanasta ja stressiltä ei voi välttyä. Samaan soppaan vielä uuden ohjelman toimimattomuus, jolla pitäisi tilinpäätöksiä saada aikaan. Mikäli taas vaihdan pääsen eroon noista kaikista paskaisista puolista nykyisessä hommassa.
Tuota olen itekkin miettinyt. Muutama eri laina painaa hartioilla niin määräaikainen työsuhde on aina pieni kysymysmerkki.
Onnittelut!
Kertokaahan nyt viisaammat mielipide tästä. Jos jään nykyiseen työpaikkaan alkaa osaksi arkea taas yli 9h työpäivät samalla palkalla. Tammi-maaliskuu 8-17 + työmatkat. Kiire tulee olemaan itse saatanasta ja stressiltä ei voi välttyä. Samaan soppaan vielä uuden ohjelman toimimattomuus, jolla pitäisi tilinpäätöksiä saada aikaan. Mikäli taas vaihdan pääsen eroon noista kaikista paskaisista puolista nykyisessä hommassa.
joko olette ostaneet OKT Hämptonista?
Noi on tosiaan sellaisia päätöksiä että niiden kanssa kannattaa nukkua parin yön yli.Äs en mä hämptoniin. Paikallinen batman @Seagram hallitsee siellä öisin.
Kahtellaan nyt ens kesään, teen alkuun pari päivää kirkolla ja kolme päivää länsrannikolla.