Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No?

https://yle.fi/uutiset/3-9965853

Minttu 'rahahäät' Räikkönen

Ei siinä, kaunis nainen. Mutta kyllä Aikku käsivarsineen on aina kaunis.
Oli siellä mun mielestä paljon kauniimpiakin asuja kuin tuo Mintun mekko. Mutta tietysti puolisonsakin takia Minttu oli aika hyvin esillä... Aikku kyllä (y)
En tiedä kuka oli kyseessä, mutta jollain naisella oli todella kaunis violetti mekko ja kaulassa hillitty, mutta aika kookas hopeinen (?) koru. Tosi kaunis kokonaisuus, mutta _missään_ ei tunnu olevan löydettävissä helposti kuvaa siitä, koska ko. nainen ei ollut mikään megajulkkis :cry:

Jännäkakka housussa. Vakituisesta työpaikasta määräaikaiseen työsuhteeseen, mutta helpotusta tilanteeseen toisi se, että nykyisiä hommia ei tarvitsisi tehdä.
Viime viikolla eräs nainen oli karvan verran ihmeissään kun mies oli saanut toisesta kaupungista uuden duunin ja otti loparit vanhasta, tämä nainenkin lopetti hommat ajatuksella että löytäähän sitä sieltä sitten. Uudesta citystä samantien aloitti rakentamaan uutta ok-taloa ja kun 3kk alkoi olemaan täynnä niin miehelle sanottiin että huomenna ei sitten tarvii enää tulla, ilman mitään selityksiä ja niin oli perhe tyhjän päällä kusessa.
Tarina on jopa ihan täysin totta eli kaikkea sitä voikin sattua.
Niin ja ei liity sinuun eikä ole tarkoitus pelotella muta ihmettelen vain mualiman touhua.

Viime viikolla eräs nainen oli karvan verran ihmeissään kun mies oli saanut toisesta kaupungista uuden duunin ja otti loparit vanhasta, tämä nainenkin lopetti hommat ajatuksella että löytäähän sitä sieltä sitten. Uudesta citystä samantien aloitti rakentamaan uutta ok-taloa ja kun 3kk alkoi olemaan täynnä niin miehelle sanottiin että huomenna ei sitten tarvii enää tulla, ilman mitään selityksiä ja niin oli perhe tyhjän päällä kusessa.
Niin ja ei liity sinuun eikä ole tarkoitus pelotella muta ihmettelen vain mualiman touhua.

Haha, Samaisesta syystä otin toistaiseksi lomautuksen duunista. Kattelee sitten 6kk koeajan jälkeen. Voi ainakin nappaa irtisanomisajan palkan bonarina.

Kertokaahan nyt viisaammat mielipide tästä. Jos jään nykyiseen työpaikkaan alkaa osaksi arkea taas yli 9h työpäivät samalla palkalla. Tammi-maaliskuu 8-17 + työmatkat. Kiire tulee olemaan itse saatanasta ja stressiltä ei voi välttyä. Samaan soppaan vielä uuden ohjelman toimimattomuus, jolla pitäisi tilinpäätöksiä saada aikaan. Mikäli taas vaihdan pääsen eroon noista kaikista paskaisista puolista nykyisessä hommassa.

Tuota olen itekkin miettinyt. Muutama eri laina painaa hartioilla niin määräaikainen työsuhde on aina pieni kysymysmerkki.

Asiallista. Itsekin aloitan uudessa duunissa maanantaina. Ei enää reissuja persläpeen.

Onnittelut!

Kertokaahan nyt viisaammat mielipide tästä. Jos jään nykyiseen työpaikkaan alkaa osaksi arkea taas yli 9h työpäivät samalla palkalla. Tammi-maaliskuu 8-17 + työmatkat. Kiire tulee olemaan itse saatanasta ja stressiltä ei voi välttyä. Samaan soppaan vielä uuden ohjelman toimimattomuus, jolla pitäisi tilinpäätöksiä saada aikaan. Mikäli taas vaihdan pääsen eroon noista kaikista paskaisista puolista nykyisessä hommassa.

Tuota olen itekkin miettinyt. Muutama eri laina painaa hartioilla niin määräaikainen työsuhde on aina pieni kysymysmerkki.
Onnittelut!
Nämä on näitä elämän suuria pieniä kysymyksiä mutta nyt on hyvä aika vaihtaa työpaikkaa sillä pätevälle kyllä pitäisi löytyä hyvinkin helposti töitä vaikka tuo homma kusisi.
Toisaalta muistan kun 2008 syksyllä minulle tuli vakituisista hommista uusi työntekijä ja jouluna 2008 oli selvää ettei seuraavana vuonna paljon rakennuksilla sahat pärise joten lomautuslappu käteen ja arvaa vaan kuinka minua moinen vitutti kuin pientä oravaa mutta minkäs teet ja tosiaan 2009 olin myös itse vieraalla keikkahommissa.

Huh, on se ihmislapsen elämä rankkaa kun yksi koulupäivä painaa näin! On tässä kyllä touhuttukin, lahjoja osteltu, lekurissa käyty ja hoitotieteitä opiskeltu. Nyt pakoilen maailmaa kirjastossa opparin merkeissä. Treenaa ei ehdi tänää, mikä on kyllä varsin harmillista. :unsure:

Huomioiden täällä työaikana jauhettavan paskan määrä, olen epävarma kuinka viisaita neuvoja täältä saapi. Itsellä toki kynnys heittää "eläkevirka" pois on, ns. korkea.

Mulla on kans eläkevirka joten en osaa antaa mitään objektiivisia neuvoa.
Tuskin ikinä vaihdan työnantajaa. Toimipistettä ehkä mutta: pitkä ja laiha leipä.

Back
Ylös Bottom