Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos asia ei ole akuutti niin laitan aina verkkopankin kautta soittopyynnön. Mua ei huvita myöskään maksaa niitä kalliita puhelumaksua.
Ylipäätään teen aina niin, että jätän firmaan soittopyynnön ja ne sitten soittelee. Mutta tämähän toimii vain ei akuuteissa tapauksissa.
Viimeksi painoin sitä, että soittavat takaisin. Kerkesin luurin sulkemaan ja se soi heti, sama robotti sitten ilmoitti, että jonotusaika x minuuttia ja olin taas jonossa.

Hahaa, tänään onnistuin nukkumaan puol kuuteen asti! 1,5 tuntia pyörimistä sängyssä ja oli pakko nousta vähän siivoustamaan ja aamupalalle. Tänään vois kyllä kokeilla jonkun rentoutusjoogapätkän juutuubista löytää...

Minäkin kyllä pidin tuosta versiosta. Tämä uusin on lättähattu.

Uusi on mieletäni onnistunut ja visuaalisesti hyvä, laineen versio taas historiallisesti merkittävä ja on kuitenkin alkuperäinen. Mollbergin versiota en ole edes nähnyt.

Jahas, vapaapäivä ja minä herään itsestään noin klo 0700. Wtf? Ehkä johtuu siitä, että aloin nuokkua jo kymmenen aikaan illalla sohvalla.

Minulla on hyviä ja huonoja uutisia! Hyvät uutiset ovat, että 500 euron sijaan sainkin pulautuksia 650 euroa. Joko muistin väärin mitä minun piti saada, tai sitten vain olen ollut niin kiltti, että minut päätettiin palkita bonuksella. Anyway, ennätyssumma siis tässä kuussa säästöön, ja 400 000 euroa on taas lähempänä! Huonot uutiset ovat, että mies ei ollut tuonut eilen kaupasta imurin pölypusseja, ja nyt kissankarvat ja kissanhiekka valtaavat kämppää koko itsenäisyyspäivän, koska en pääse imuroimaan. Jos nyt joku keksii, että maksamalla esim. 650 euroa saisin jonkun varmasti tuomaan minulle pölypussin, niin EI.

Vähän halvemmalla sais varmaan uuden pölypussittoman imurinkin..... :whistle:

Lapsi herätti taas ihan liian aikaisin, kuten aina. Nykyään herään aina jäätävään hedariin, koska en tunnu ikinä ehtivän nukkua riittävästi :cry: tänään vois yrittää nukkua päikkärit, jos ne auttais edes hieman!

Kohta vois lähtiä gymille. Illalla sitten syödään napa täyteen ja juodaan pää puolilleen, toivottavasti hyvää ruokaa ja juomaa.

Vähän halvemmalla sais varmaan uuden pölypussittoman imurinkin..... :whistle:

Lapsi herätti taas ihan liian aikaisin, kuten aina. Nykyään herään aina jäätävään hedariin, koska en tunnu ikinä ehtivän nukkua riittävästi :cry: tänään vois yrittää nukkua päikkärit, jos ne auttais edes hieman!
Hei lapsistahan ei saanut valittaa kun itse on ne tehnyt :X3:
#tsemppiä

Illasta vasta gymille tai polkeen.

Nyt käteenvetohommia.

Eilen harmittelin, että pyhä katkaisee ikävästi ehyen ja hyvän työviikon. Onneksi voi aina tehdä omia käteenvetohommia.

Back
Ylös Bottom