Koitin lätkän jälkeen kattoa pari minsaa Mollbergin Tuntematonta. Hirveetä paskaa, tuli ihan Turkan paska mieleen.
5/5
etenkin kari väänänen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koitin lätkän jälkeen kattoa pari minsaa Mollbergin Tuntematonta. Hirveetä paskaa, tuli ihan Turkan paska mieleen.
Viimeksi painoin sitä, että soittavat takaisin. Kerkesin luurin sulkemaan ja se soi heti, sama robotti sitten ilmoitti, että jonotusaika x minuuttia ja olin taas jonossa.Jos asia ei ole akuutti niin laitan aina verkkopankin kautta soittopyynnön. Mua ei huvita myöskään maksaa niitä kalliita puhelumaksua.
Ylipäätään teen aina niin, että jätän firmaan soittopyynnön ja ne sitten soittelee. Mutta tämähän toimii vain ei akuuteissa tapauksissa.
Minäkin kyllä pidin tuosta versiosta. Tämä uusin on lättähattu.
Kohta heilahtaa pepsi-max kortti...
Jos nyt joku keksii, että maksamalla esim. 650 euroa saisin jonkun varmasti tuomaan minulle pölypussin, niin EI.
Hei lapsistahan ei saanut valittaa kun itse on ne tehnytVähän halvemmalla sais varmaan uuden pölypussittoman imurinkin.....
Lapsi herätti taas ihan liian aikaisin, kuten aina. Nykyään herään aina jäätävään hedariin, koska en tunnu ikinä ehtivän nukkua riittävästitänään vois yrittää nukkua päikkärit, jos ne auttais edes hieman!
Ei! 5€ ok ok.500e?
Mutta sekään ei auta tähän hätään, kun kauppa on kiinni :<Vähän halvemmalla sais varmaan uuden pölypussittoman imurinkin.....![]()
Ei! 5€ ok ok.