Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei tässä nyt kai mitään dieettejä ennen joulua kannata suunnitella.

Syökää siististi niin ei tartte dieetata jatkuvasti. Tai olkaa onnellisia läskeinenne.

Kuten minä.
Totta tuokin, huono ajankohta semmoselle.
Sitä paitsi kyllä mäkin oon onnellinen ihan näinkin! Tässä ei omalla kohdalla ole kysymyskään siitä, ettenkö ois tyytyväinen tämänhetkiseen kroppaan. Itseasiassa, ekaa kertaa oikeasti oonkin tyytyväinen. (saakohan tuota sanoa ääneen :nolo:)
Aina on vaan se ”mitä jos” -ajatus!

Ei saakeli emäntä kysy, et pyydetäänkö asuntonäyttö yhdestä asunnosta :yäk: Nyt ei tiiä et miten pitäs reagoida. Jättää nykyiset asunnot vuokralle vai myydä veke. Jos jättää vuokralle niin sais vuokratuottoja, mutta lainan kuukausierä on julmetun suuruinen. Jos kämpät myis pois niin kuukausierä ois suht pieni.
Ilmeisesti siis molemmilla nyt omistusasunnot erillisinä ?

Paha sanoa, riippuu tietty mihin tulot riittää ja toisaalta saako lainoja puljattua esim. joka kolmas kuu/kämppä ois lyhennysvapaalla. En oo kokeillu, joten en tiedä onnistuuko käytännössä, mutta tota voisi harrastaa 12kk joustojen puolesta sen muutaman vuoden.

Ilmeisesti siis molemmilla nyt omistusasunnot erillisinä ?

Paha sanoa, riippuu tietty mihin tulot riittää ja toisaalta saako lainoja puljattua esim. joka kolmas kuu/kämppä ois lyhennysvapaalla. En oo kokeillu, joten en tiedä onnistuuko käytännössä, mutta tota voisi harrastaa 12kk joustojen puolesta sen muutaman vuoden.

Siis emännällä on vuokrakämppä, mutta itsellä on 2 omistuasuntoa. Toinen on velaton ja toinen on lainoitettu 100% sijoitusasunnoksi. Velattomasta asunnosta saa paremman vuokratuoton, joten olen nyt miettinyt pitäiskö tuo sijoitusasunto pistää lihoiksi. Kauheasti ei flippaamalla voittoa tee, mutta jotain sieltä tulisi. Mikäli molemmat kohteet pistäisi vuokralle niin voisi kaikkia 3 kohdetta käyttää lainan vakuutena, mutta tässäkin tapauksessa kuukausittain lyhennettävä summa on 900 € tietämillä. Mikäli asunnot pistää lihoiksi olisi kuukausierä 400-500 € välillä.

Näppärä ratkaisu painonhallintaan on myös rikkinäinen vaaka! Sitkeesti se yrittää uskotella, että paino vaan tippuu vaikka itse nään peilistä turvonneen mahapallon. Jalkoja tosin en viikkoon treenannut, niin lihaspaineet laskenut.

Mutta tänään salille vaikka mikä olis!

Siis emännällä on vuokrakämppä, mutta itsellä on 2 omistuasuntoa. Toinen on velaton ja toinen on lainoitettu 100% sijoitusasunnoksi. Velattomasta asunnosta saa paremman vuokratuoton, joten olen nyt miettinyt pitäiskö tuo sijoitusasunto pistää lihoiksi. Kauheasti ei flippaamalla voittoa tee, mutta jotain sieltä tulisi. Mikäli molemmat kohteet pistäisi vuokralle niin voisi kaikkia 3 kohdetta käyttää lainan vakuutena, mutta tässäkin tapauksessa kuukausittain lyhennettävä summa on 900 € tietämillä. Mikäli asunnot pistää lihoiksi olisi kuukausierä 400-500 € välillä.
Tuohan on vain asuntosijoittamista velkavivulla.
Itsellä ei ole ollut moiseen koskaan uskallusta vaikka kasvukeskuksissa melko riskitöntä onkin.

Melkein 6h pihalla pakkasessa. Autokin imuroitu ja siivottu, löytyi penkkien alta vaikka mitä aarteita. Eilen kadonneita nappikuulokkeita tosin ei löytynyt, on aika uskomatonta mihin ne pystyi katoamaan kun autossa otin korvilta pois ja ei löydy pihalta, autosta eikä sisältä :confused:

Ookke, toi 900 kuulostaa omaan korvaan aika pieneltä kahdelle ihmiselle, jos sisältää kahden lainan korot ja lyhennykset, mutta tietty tarttee suhteuttaa tämän hetken ja tulevaisuudessa odotettaviin tuloihin.

Kyllä.
Kaveri soitti ja baariin pitäis lähteä. En taida jaksaa.
Odottelen mielummin kotona Seagramia pikkujouluihin.
Mun suhteen on vissiin kaikki toivo jo mennyttä, koska ei oo muutamaan vuoteen enää tainnut kukaan soitella ja pyytää baariin :LOL: lauantaina tosin ne pikkujoulukemut, jokohan sitä silloin joutuu baariin ekaa kertaa tänä vuonna?!

Mun suhteen on vissiin kaikki toivo jo mennyttä, koska ei oo muutamaan vuoteen enää tainnut kukaan soitella ja pyytää baariin :LOL: lauantaina tosin ne pikkujoulukemut, jokohan sitä silloin joutuu baariin ekaa kertaa tänä vuonna?!

Mulle ei ole kaverit soitelleet enää vuosiin kun en missään käy.
Olen tästä mun sosiaalisesta elämästä tainnut ennekin mainita :rolleyes:

Back
Ylös Bottom