Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niin sitä pitää, saako tuolla peräti 0,35 jotain suomi-viinaa tms. :LOL:
Tai just sopivasti yhen mahtavan oluen (8,97€):

beer_531526.jpg

https://www.alko.fi/tuotteet/952924/P-hjala-Pime-Islay-Barrel-Aged

Ei saakeli emäntä kysy, et pyydetäänkö asuntonäyttö yhdestä asunnosta :yäk: Nyt ei tiiä et miten pitäs reagoida. Jättää nykyiset asunnot vuokralle vai myydä veke. Jos jättää vuokralle niin sais vuokratuottoja, mutta lainan kuukausierä on julmetun suuruinen. Jos kämpät myis pois niin kuukausierä ois suht pieni.

Mulla on TAAS tai edelleen mietinnässä mun ikuisuusdilemma: dieetti vai ei. Todennäköisesti ei, koska ruoka on liian hyvää, ja vituttaa kun tulokset tippuu salilla heti, jos vähentää ruuan määrää. Mut ku.....!! Kraaaaaaah. Miksei vaan voi saada kaikkee?!

Minä olen taas dieetillä. Parisen kuukautta tässä kasvattelin massua niin on aihettakin. Eilen laitoin sitten ihan riisiä ja kuivaa jauhelihaa, saatana mikä pallomahaturvotus pamahti! Sitä kyllä kelpas katsella, kuin raskaana olisi ollut. Olisi kyllä kiva kun joskus olis semmonen timmi pötsi. Dadbodiin täytyy nyt vissiin tyytyä. :cry:

Mä en ole koskaan ollut dietillä. Syön melko kurinalaisesti koko ajan mutta voin lipsua jos haluan. En halua usein, lipsua ruoan kanssa.

Jos seuraus on jättimäinen pallomaha, niin ehkä dieettiruoka ei ole sinua varten? :LOL: Vatsa estää olemasta dieetillä?

Selvittyäni ikuisuuden kestäneestä syömishäiriöoireilusta en mäkään sen jälkeen oo ollut millään dieetillä. Syön mitä huvittaa, usein aika tarkasti mut myös monesti en. Nyt houkuttelis kovasti kokeilla pientä dieettiä, mut en mä varmaan sitä tee. Sitä paitsi alkuvuoden treenikuviotki menis pilalle semmosen seurauksena.. että ehkä vaan ei. Jos joku kysyy, oon sit vaan thick ja sehän on nyt coolia :whistle:

Mä olen aika vähissä rasvoissa vaikka se 'marketti- Inbody' ei olekaan absoluuttinen. Mutta peilistä sen myös näen.

Sehän ei millään tavalla ole muuta kuin oma kauneusihanteeni mutta sehän riittää jos itse itsestäni pidän. Tosin ei mulla ole tissejä ja ei varmaan persettäkään :whistle:

Jos seuraus on jättimäinen pallomaha, niin ehkä dieettiruoka ei ole sinua varten? :LOL: Vatsa estää olemasta dieetillä?
En tiedä mistä se nyt niin innostui, oliko se riisi vai mikä. Normaalisti syönyt täysjyväpastaa niin ehkä riisi sitten villitsi pallomahaksi. :LOL: Nooh, jospa hetken kestää että tottuu, seuraillaan tilannetta. Kädet ja jalat aika hyvin domseissa nyt. :sick:

Back
Ylös Bottom