Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen varmaan ainoa Suomen kansalainen jonka mielestä Fingerpori on sysi-:kakka:.

No silti olen sitä mieltä.
Aika moni, jolle ne ei aukea tai jotka ei pidä alapään huumorista lienee kanssasi samoilla linjoilla. Ja tietty hiekkapinpat yms. muunsukupuoliset.

Viimeksi muokattu:
Aika moni, jolle ne ei aukea tai jotka ei pidä alapään huumorista lienee kanssasi samoilla linjoilla. Ja tietty hiekkapinpat yms. muunsukupuoliset.

Kyse ei (ainakaan minun kohdalla) ole siitä etteikö ne aukeaisi, tai etteikö pitäisi alapään huumorista. Vain siitä, että niin nokkelia kuin ne yrittävät ollakin, ovat vitsit varsin heikkoja ja kuluneita. Ei edes niin huonoja, että olisivat siksi hauskoja. IMHO.

Kyse ei (ainakaan minun kohdalla) ole siitä etteikö ne aukeaisi, tai etteikö pitäisi alapään huumorista. Vain siitä, että niin nokkelia kuin ne yrittävät ollakin, ovat vitsit varsin heikkoja ja kuluneita. Ei edes niin huonoja, että olisivat siksi hauskoja. IMHO.
No jäihän tuonne toi hiekkapinppa ja muunsukupuolinen :ROFLMAO:

Ei vaan, kyllähän niissä monasti on sellaista väkisin väännetyn :kakka: makua tai vähintään hajua, mutta itse kestän nämä helposti, koska se parempi osa on kaikessa yksinkertaisuudessaan mahtavia.

Toinen heti perään:

Mikä on Kirkasta ja haisee pahalle?

-Kirkan kakka.

#kysyksjoku

Back
Ylös Bottom