Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En minä mutta pojat.Pitikin kysyä, miten Tampereen yössä meni! Löytykö naisia?
Niinhän se aina on!En minä mutta pojat.

Maku se on huonokin makuMinkäs sitä ihminen itselleen ja hienostuneelle maulleen mahtaa.
#prööt
Niinhän se aina on!![]()

Aika moni, jolle ne ei aukea tai jotka ei pidä alapään huumorista lienee kanssasi samoilla linjoilla. Ja tietty hiekkapinpat yms. muunsukupuoliset.Olen varmaan ainoa Suomen kansalainen jonka mielestä Fingerpori on sysi-.
No silti olen sitä mieltä.
Aika moni, jolle ne ei aukea tai jotka ei pidä alapään huumorista lienee kanssasi samoilla linjoilla. Ja tietty hiekkapinpat yms. muunsukupuoliset.
No jäihän tuonne toi hiekkapinppa ja muunsukupuolinenKyse ei (ainakaan minun kohdalla) ole siitä etteikö ne aukeaisi, tai etteikö pitäisi alapään huumorista. Vain siitä, että niin nokkelia kuin ne yrittävät ollakin, ovat vitsit varsin heikkoja ja kuluneita. Ei edes niin huonoja, että olisivat siksi hauskoja. IMHO.
makua tai vähintään hajua, mutta itse kestän nämä helposti, koska se parempi osa on kaikessa yksinkertaisuudessaan mahtavia.Tulikin sama määrä minkä verottaja ilmoitti palauttavansa, en yllättynyt.Jahas, tulikin 400 e enemmän kun muistin.
Positive.
Tässä maailmantilassa on syytä muistaa ajallisen hajauttamisen tärkeysTulikin sama määrä minkä verottaja ilmoitti palauttavansa, en yllättynyt.
Niin ja meinasin tuon 4500e "tuhlata" epämääräisiin sijoituksiin kun sain vihdoin tuon Nordnetin avattua,