Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Plaah mitähän sitä keksis. Kello ei oo ees seitsemää ja nyt jo aivan poikki. Ei viittis ihan vielä nukkumaankaan.
At perhemarket, koska mitäs sinkku muutakaan la iltana teksti.
Ainii, harrastaisi vaikka irtosuhteita #ajankuluksi

Heh, mäkin kävin just siellä.

Ootko ikinä harrastanut? Mä en edes ole, mutta yks kaveri taas eilen harrasti :giggle:
En. Ei kuulu tapoihin.

E: pitäis ehkä kokeilla. Kai niitä on maksullisia miehiäkin olemassa.

At perhemarket, koska mitäs sinkku muutakaan la iltana teksti.
Ainii, harrastaisi vaikka irtosuhteita #ajankuluksi
Jes ei perhemarketreissua tänään! Mutta ei kylläkään paljo muutakaan.

Veikkaisin itseäni tuntamatta esimerkiksi ns. leivonta-aiheisia kuvia.
Leivoin jo eilen, mut siitä ei kyl ole kuvatodisteita. Joudut turvautua muualta intternetistä löytyviin kuviin. Ja onneksihan noita hedelmäasetelmia jo tulikin!

Makkaraa uunissa, sit viltin alle. Olen viime aikoina huomannut että makkara+viltti kombo herättää naisimmeisissä turvallisuudentunnetta.

Jahas, täältähän oppii kaikenlaista. Sen lisäksi, että olen viime vuosina epäonnistunut koska paino on noussut (vaikkakin tahallisesti bulkannut), en myöskään ole tosinainen, koska en tee piparitaikinaa itse. Kauheaa!!! :cry::ROFLMAO:
Minä teen. Olen aina tehnyt ja tulen aina tekemään.

Olen kyllä mäkin joskus tehnyt, silloin kun olin vielä nuori ja vain yhden lapsen äiti :unsure:
E. Eiku taisikin olla ennen lapsia vallan se kun piparitaikinan itse tein! En muista. Siitä on toooosi kauan.

Back
Ylös Bottom