Menen nyt: kivespyykille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eilisillan jälkeen mennyt mm. Kickersejä pussi, pastel de nata -leivos, rinkilämunkki, tiramisua, mansikkakakkua, jelly beanseja ja Kinder-joulukalenterin kaks ekaa luukkua. Tai siis luukkujen sisällöt. Oon mä syöny kyllä ruokaakin. Aika pyöree olo juuri nyt.
At perhemarket, koska mitäs sinkku muutakaan la iltana teksti.Plaah mitähän sitä keksis. Kello ei oo ees seitsemää ja nyt jo aivan poikki. Ei viittis ihan vielä nukkumaankaan.
Heh, mäkin kävin just siellä.At perhemarket, koska mitäs sinkku muutakaan la iltana teksti.
Ainii, harrastaisi vaikka irtosuhteita #ajankuluksi
En. Ei kuulu tapoihin.Heh, mäkin kävin just siellä.
Ootko ikinä harrastanut? Mä en edes ole, mutta yks kaveri taas eilen harrasti![]()
Jään kuulolle. Mutta ymmärrän hyvin jos vaikka vahingossa unohdat.Kutsun sut majoneesisämpylälle pk-seudulle.
Kunhan selviän. Mopsin käsittelystä.
Ei se uskalla. Harmittaa.
Jes ei perhemarketreissua tänään! Mutta ei kylläkään paljo muutakaan.At perhemarket, koska mitäs sinkku muutakaan la iltana teksti.
Ainii, harrastaisi vaikka irtosuhteita #ajankuluksi
Leivoin jo eilen, mut siitä ei kyl ole kuvatodisteita. Joudut turvautua muualta intternetistä löytyviin kuviin. Ja onneksihan noita hedelmäasetelmia jo tulikin!Veikkaisin itseäni tuntamatta esimerkiksi ns. leivonta-aiheisia kuvia.
Ostaa?Unohdin ostaa piparitaikinan vaikka siitä puhuttiin miljoona kertaa ennen kauppaan lähtöä#krapuladementia
No niinpäOstaa?
Toisinainen tekee sen itse.
E: tänäkin vuonna
No niinpä
Mähän olenkin kaikkea muuta![]()
Syksy saa, minä en.Makkaraa uunissa, sit viltin alle. Olen viime aikoina huomannut että makkara+viltti kombo herättää naisimmeisissä turvallisuudentunnetta.
Jahas, täältähän oppii kaikenlaista. Sen lisäksi, että olen viime vuosina epäonnistunut koska paino on noussut (vaikkakin tahallisesti bulkannut), en myöskään ole tosinainen, koska en tee piparitaikinaa itse. Kauheaa!!!Ostaa?
Toisinainen tekee sen itse.
E: tänäkin vuonna
Minä teen. Olen aina tehnyt ja tulen aina tekemään.Jahas, täältähän oppii kaikenlaista. Sen lisäksi, että olen viime vuosina epäonnistunut koska paino on noussut (vaikkakin tahallisesti bulkannut), en myöskään ole tosinainen, koska en tee piparitaikinaa itse. Kauheaa!!!![]()
Niin pitkälle jalostettu että siitä on seurannut jos jonkinlaista ongelmaaMitäs sä oot?
Parempiahan siitä kotitekoisesta taikinasta tulee! Kyllä mäkin vielä joku kerta teenMinä teen. Olen aina tehnyt ja tulen aina tekemään.