Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siltä voi välttyä vain jos ei ole teinilapsia talossa.
Olin reipas ja kävin 1,5 tunnin saunalenkin @ 26x4.80. Gymillä vain 2,5 tunnin harjoitus, joten käytännössä lepopäivä tänään.Huomiselle aikataulutettu kuntoilusaliurheilusuoritus, minkä jälkeen iltapäivästä alkaen ns. illanvietto. Joten huomenna tuskin ehtii 26x4.80. Täytynee tyytyä laittamaan joku vanha #fatbike #tb valokuva instagrammiin päivän kunniaksi. Tänään pieni mahdollisuus paksurengaspimeämetsäpolkupolkupyöräilyyn, tosin olisi ohjelmassa kuntoilusali ja mielellään myös juoksua (ei yöjuoksua).
edit. Pitäisi kyllä käydä pian 26x4.80, ettei litkut jämähdä jumbo jimien pohjalle.
Tuohon pyrin toisessa tai kolmannessa torpassa. Tosin puukattila ja lattialämmitys, niin ei tarvi ihan takan kanssa puuhastella jatkuvasti.

Nyt on kuntit tilanne päällä, forkut kramppaa massiivisesti kuntoilusaliharjoittelun johdosta.
Hieno eleHuh heräsin lauantaiaamuna aamuseiskalta, että voin treenata yhtäaikaa ukon kanssa.![]()

Hieno ele
Mä herään ilmaan ukkoakin. Mutta heräisin vaikka kuudelta jos joku kysyis mua jumppaan.
No sit! Ja ymmärrän, joka vitun päivä.
Jos saisin valita niin itsehän tekisin pidemmän työrupeaman juuri sen takia, että saisin pitkän vapaan.