Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On taa ollut ihan kivaa vaihtelua. Toisaalta perseesta kun ei naa tytarta kuin joka toinen kk. Vaimo varmaan tykanny olla kotiaitina himassa ja shoppailla, kun ei tarvii ekonomisista syista tehda toita.
Yhteydenpito nykyään on niin helppoa, et sillä voi vähän lieventää sitä ettei nää. Eihän se oikeaa ihmiskontaktia korvaa mutta on hyvä korvike.

Uskon, että kuka tahansa rouva on tyytyväinen paksusta lompakosta.
Mutta itsestäni voisin kuvitella, että vaikka rakastan shoppailua ja muuta hössöntössöä niin jotain työtä haluisin tehdä.
Jos ei olisi rahasta pulaa niin harrastepohjalta mutta ihan oman itseni takia.
Vaikea tosin kuvitella tuollainen tilanne.

Joo, sosiaalisilla syillä minäkin sen perustelen.
Vaikka köyhän on hyvä täällä selitellä.
Mutta siis vaikka olisi rahaa päällä niin työtä voisi harrastella ja tehdä silloin kun itselle sopii. Ei rahan takia. Vaikka työ ottaa, niin se myös antaa.

Raharikkaana olisi 'vapaus valita' mitä työtä tekee.

Miksi helvetissä mä olen tähän aikaan hereillä. En tosiaan arkiaamuina heräisi millään ennen kahdeksaa ilman kelloa. Noh, juonpa nyt sitten haisukeittimen tuottamaa kahvia pimeässä led-kynttilöiden ja joulutähden tunnelmavalossa.

Töistä puheenollen, kerroinko jo että olen edistynyt erittäin hyvin tavoitteessani vähemmän tutkimustyötä, enemmän core-toiminnan managerointia? Aika näyttää, millaiseksi se toiminta tulee muodostumaan vai lässähtääkö mahalleen, mutta tästä aloitetaan nyt.

Miksi helvetissä mä olen tähän aikaan hereillä. En tosiaan arkiaamuina heräisi millään ennen kahdeksaa ilman kelloa. Noh, juonpa nyt sitten haisukeittimen tuottamaa kahvia pimeässä led-kynttilöiden ja joulutähden tunnelmavalossa.

Töistä puheenollen, kerroinko jo että olen edistynyt erittäin hyvin tavoitteessani vähemmän tutkimustyötä, enemmän core-toiminnan managerointia? Aika näyttää, millaiseksi se toiminta tulee muodostumaan vai lässähtääkö mahalleen, mutta tästä aloitetaan nyt.

Vieläkö se haisee?
Reklamoi.

Vieläkö se haisee?
Reklamoi.
Joo haisee, mutta haluan uskoa että vähenevässä määrin. Kyllä mä sen aromin maistan kahvissani edelleen. Kai se pitäisi viedä takaisin kauppaan. Harmittaa, koska se on todella hyvin suunniteltu keitin noin muuten, sanoisin jopa että paras mihin olen törmännyt alle satasen hintaluokassa ainakin. Ehkä siihen voisi saada uudet osat haisevien tilalle?

Mä oon alkanut jo henkisesti valmistautua siihen, että palaan kotiäidin rooliin muutaman vuoden päästä. Rahoitusta on nyt joksikin aikaa, mutta työllistyminen väitöksen jälkeen vähintäänkin vaikeaa.... Jonkin aikaa sitä kotona oloa varmaan jaksais ja se ois kivaakin taas, mutta kyllähän sitä nyt jotain tekemistä pitäis olla. Onneks on vielä aikaa varautua tähän!

Niin ja huomenta.

Joo haisee, mutta haluan uskoa että vähenevässä määrin. Kyllä mä sen aromin maistan kahvissani edelleen. Kai se pitäisi viedä takaisin kauppaan. Harmittaa, koska se on todella hyvin suunniteltu keitin noin muuten, sanoisin jopa että paras mihin olen törmännyt alle satasen hintaluokassa ainakin. Ehkä siihen voisi saada uudet osat haisevien tilalle?
Saisitko uuden samanlaisen?

Hereillä jo puoli kuudelta.
Ja nyt koiraharrastuksissa 250 km kotoa. Aikaisin heräävä ehtii.

Varmaankin, pelkään vain että jos lykkäävät Prisman hyllystä uuden, se on samaa valmistuerää ja haisee ihan samalla tavalla...
Sano, että testaat sen uuden ja jos sekin haisee niin palaat asiaan. Ja sitten mietit.

Back
Ylös Bottom