Helistö
Tyhmä ämmä
Mistä lähtien 35- vuotias on ollut vanha?Mietin kyllä ihan samaa, ei vanhat ja väsyneet enää jaksa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä lähtien 35- vuotias on ollut vanha?Mietin kyllä ihan samaa, ei vanhat ja väsyneet enää jaksa.

Ihmiskunnan alusta aina tuonne 1800-luvun lopulle asti.Mistä lähtien 35- vuotias on ollut vanha?
Korjasin. Tämä koskee siis minua.Ihmiskunnan alusta aina tähän päivään asti.
Joo, minä en ole vanha, vaan näin subjektiivisesti 35-vuotias ikäloppu.Korjasin. Tämä koskee siis minua.
JättidonitsiSanon jo nyt ettei nappaa tänään junppa ja justhan mä maanantaina junppasin. Pre-treeni jättidonitsi on silti tietty toki syötävä.

mikä donitsi toimii parhaiten, onko suosituksia?Korjasin. Tämä koskee siis minua.
Joo, minä en ole vanha, vaan näin subjektiivisesti 35-vuotias ikäloppu.
Aivan ehdottomasti kinuskidonitsi. Eikä mikä tahansa kinuskidonitsi, vaan sellainen tietty paikallisen leipomon tekemä hieman munkkitaikinan oloinen kinuskipäällysteinen jättiläinenJättidonitsimikä donitsi toimii parhaiten, onko suosituksia?

Täällä vai yleensä ?Olen vanhin ja aloitin firman pikkujoulupäivän parilla särkylääkkeellä, koska olen myös raihNaisin![]()
Sekä ettäTäällä vai yleensä ?
Mä oon kyllä tässä 5 vuoden sisään kokenut totaalisen fyysisen romahtamisen kaiken maailman kremppojen muodossa. Älyllisesti toki olen elämäni kunnossa.Voi hyvät hyssykät!
Mä olen elämäni kunnossaJa paranee vaan vuosi vuodelta.
Mistä lähtien 35- vuotias on ollut vanha?
Mä oon kyllä tässä 5 vuoden sisään
Mä oon kyllä tässä 5 vuoden sisään kokenut totaalisen fyysisen romahtamisen kaiken maailman kremppojen muodossa. Älyllisesti toki olen elämäni kunnossa.
Sua vanhempi ainakinNo, et sä kovin vanha sit kuitenkaan ole.
Sua vanhempi ainakin![]()
Aivan ehdottomasti kinuskidonitsi. Eikä mikä tahansa kinuskidonitsi, vaan sellainen tietty paikallisen leipomon tekemä hieman munkkitaikinan oloinen kinuskipäällysteinen jättiläinen![]()

Miksihän mä oon tyytyny johki supertylsään banaaniin pre-workout eväänä???! Huomenna viikon viimeinen junppa, jos kävis kaupan kautta sitä ennen Voi hyvät hyssykät!
Mä olen elämäni kunnossaJa paranee vaan vuosi vuodelta.
Sama vika, viimeisen kolmen vuoden aikana krempat lisääntyneet sitä tahtia ettei edellisistä ehdi toipua kunnes jo seuraava vaivaa. Mutta jos jotain positiivista, niin eilen juuri mietin ettei ole skolioosi kipuillut moneen aikaan!Mä oon kyllä tässä 5 vuoden sisään kokenut totaalisen fyysisen romahtamisen kaiken maailman kremppojen muodossa. Älyllisesti toki olen elämäni kunnossa.