Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä taas palkitsee. Raahauduin työpaikalle asti tuolla räntäsateessa, ja kun laitoin läppärin päälle, rakas Windows haluaa tehdä päivityksiä! Oon nyt vartin odotellut, ja kone on siinä ajassa saanut 23 % tehtyä.... ja kaikki hommat koneen uumenissa, ilman sitä en saa mitään aikaan. Jes. :kakka:

Mä oon kyllä tässä 5 vuoden sisään kokenut totaalisen fyysisen romahtamisen kaiken maailman kremppojen muodossa. Älyllisesti toki olen elämäni kunnossa.

Tuohon mä en omalta osaltani ota kantaa. Lukee tos.

Aivan ehdottomasti kinuskidonitsi. Eikä mikä tahansa kinuskidonitsi, vaan sellainen tietty paikallisen leipomon tekemä hieman munkkitaikinan oloinen kinuskipäällysteinen jättiläinen :kuola:
:kuola::kuola::kuola: Miksihän mä oon tyytyny johki supertylsään banaaniin pre-workout eväänä???! Huomenna viikon viimeinen junppa, jos kävis kaupan kautta sitä ennen :whistle:

Hehee mähän oon ihan junnu täällä :barefoot:

Mä oon kyllä tässä 5 vuoden sisään kokenut totaalisen fyysisen romahtamisen kaiken maailman kremppojen muodossa. Älyllisesti toki olen elämäni kunnossa.
Sama vika, viimeisen kolmen vuoden aikana krempat lisääntyneet sitä tahtia ettei edellisistä ehdi toipua kunnes jo seuraava vaivaa. Mutta jos jotain positiivista, niin eilen juuri mietin ettei ole skolioosi kipuillut moneen aikaan!

Back
Ylös Bottom