Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä vasta eilen 23.30 aikaan muistin, että oli cyber monday ja teinien lahjat oli tilaamatta.
En ole ihan varma mitä tuli tilattua.

Awww toi oli aika herttaista itseasiassa. :heart:

Mutta se mikä ei ole herttaista, on odotella jotain perkeleen kirppariostajaa hakemaan tuommoista eukon tyllinkiä. Tästä menee kyllä puolet ostohinnasta suoraa omaan taskuun kostoksi, kun en saanut tirsahtaa. Ja syön loput siskikset. Kostoksi.

e. Ei saatana, osaan olla kyllä supliikki näitte naisten kanssa. Mekon ostaja tuli paikalle, sellainen vähä vanhempi nainen, puolitoistapäätä lyhyempi pieni tapaus. Minä karvamörri, tatuoitu kalju perkele kysäsen "haluuksä kokeilla tota?"

Tuli rouvalle vähä kiire päästä asunnosta ulos. Kyllä mun karisma on sitten vaan niin, ja äly myös.

Vai että nuristaan täällä mekko-ostajista, nyt kyllä! Kiltisti pitäis siellä kotimiehenä kokkailla ja hoitaa naisen bisnekset, palkintona voit illasta päästä vähän levähtämään sämppätyynylle päärapsuille :LOL: Eukko se täällä vaan ahkeroi ja leikkelee maissintähkiä sopimattomista paikoista :cool:

Sit kun mullakin taas joskus on puoliso niin mä tuon sen tänne :heart: Hih!

Hyvin sain nukuttua alkuun mutta heräsin nyt ei enää väsytä, ehkä kohta vielä tovin ku unta sais olis kiva.

1f6gdl.gif

Dear Eki,

Osaisko @TJJ sanoa, kauanko tommonen nilkan (ulko)nivelsiteen repsahdus paranee ?
Reilu kuukausi sitten teloin nilkan ja tuolloin lekuri sanoi, että ei ole kokonaan revennyt, mutta "rispaantunut" tms. Sanoi kyllä muistaakseni, että toisilla menee kauan, että paranee kunnolla.

Juoksua kestää kyllä, mutta kiertoa ei ja on edelleen vähän turvonnut.

Dear Eki,

Osaisko @TJJ sanoa, kauanko tommonen nilkan (ulko)nivelsiteen repsahdus paranee ?
Reilu kuukausi sitten teloin nilkan ja tuolloin lekuri sanoi, että ei ole kokonaan revennyt, mutta "rispaantunut" tms. Sanoi kyllä muistaakseni, että toisilla menee kauan, että paranee kunnolla.

Juoksua kestää kyllä, mutta kiertoa ei ja on edelleen vähän turvonnut.

Osaisi. 2vko-3kk.

Back
Ylös Bottom