Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Asuntolainaa jäljellä 0€, laitoin aikoinaan tavoitteeksi jne yms ...
Kun vaihtelee kalliimpaan, ei tule tällaista ongelmaa :)
Itsellä ei varsinaisia tavoitteita ole, mutta joskus ynnäilin, että muiden säästöjen (käteis ja talo) lisäksi olisi tällä menolla 100k osakkeissa ennen 40v. Eihän tuo nyt kauheasti ole, mutta toisaalta rahaa on enemmän kiinni talossa ja käteisenä jonnin verran eri.

pelkät helsingfors börss vai lasketko kaikki uhmasijoitukset?

Minulla uhmaa enemmän kun velkaa huushollista

pelkät helsingfors börss vai lasketko kaikki uhmasijoitukset?

Minulla uhmaa enemmän kun velkaa huushollista
En tiedä mikä on uhmasijoitus, mutta tarkoitin yleisesti kaikkea pitkässä salkussa. Pelilappuja on vain satunnaisesti ja niitä en laske tähän mukaan, kuuluvat tuohon käteis-osioon.

Joo, hirveetä paskaa.
Itsehän olen pääasiassa raskaamman musiikin kuuntelija, mutta sikäli kaikkiruokainen, että treenisoittolistalta löytyy jopa pari puhemusiikki-kappaletta, kuten:

Muuten niitä ei kyllä tule kuunneltua.

Joo, hirveetä paskaa.
Itsehän olen pääasiassa raskaamman musiikin kuuntelija, mutta sikäli kaikkiruokainen, että treenisoittolistalta löytyy jopa pari puhemusiikki-kappaletta, kuten:

Minä myös ennen. Enää en jaksa.

E: en silti sano, että joku on paskaa. Paitsi Yö ja Popeda.

Joo, hirveetä paskaa.

Kyllä tuohon musiikkivideoon on pakko sanoa:

Minä myös ennen. Enää en jaksa.

E: en silti sano, että joku on paskaa. Paitsi Yö ja Popeda.

Minä jaksan kyllä. jostain 94 asti kuunnellut pääasiassa metallia.

Kyllä sitä silti tulee kaikenlaista muutakin kuunneltua. Ei tosin pahemmin radiopoppia.
Paska on paskaa, vaikka voissa paistais.

e. Tästä mallia vanhuuden päiville:

Mulla on tämä soinut levylautesella jo monta päivää. Vaikka tiedän kyllä mitä te tästä sanotte. :whistle:

View: https://www.youtube.com/watch?v=3M_5oYU-IsU

Tuo onkin mulle ihan uus tuttavuus. Eikä kyllä iske ollenkaan! Taustat sinänsä jees, mutta lyriikat jotain ihan muuta :LOL:
Joo, hirveetä paskaa.

Tämä sen sijaan täytyy kuunnella vielä uudestaan jossain paremmassa paikassa.

Ylipäätään mun on kyllä varmaan turha täällä kertoilla omia tämänhetkisiä suosikkejani :ROFLMAO: sen verran taitaa olla raskaamman musiikin ystäviä täällä, että ei hobitin suositukset uppoaisi :nolo:

Minä jaksan kyllä. jostain 94 asti kuunnellut pääasiassa metallia.

Kyllä sitä silti tulee kaikenlaista muutakin kuunneltua. Ei tosin pahemmin radiopoppia.
Paska on paskaa, vaikka voissa paistais.

e. Tästä mallia vanhuuden päiville:

Kyllä minäkin joskus vielä kuuntelen.
Sellaiselle musiikille on paikkansa. Maku on aika kirjava. Mutta kevyttä enemmän nykyään.

Minusta paska on kuulijan korvassa. Eli musiikki ei ole paskaa. Paitsi Yö ja Podeta.

E: Tämän vuoden paras :heart:

View: https://youtu.be/CTFtOOh47oo

Ee: Ja tää on ehkä mun raskas

View: https://youtu.be/mebSi4PDC34

Viimeksi muokattu:
Makuasioitahan nuo, oon tästä ennenkin tullut lynkatuksi, mutta vanha punkimpi YÖ ei ole mun mielestä kategorisesti paskaa, eikä Popedakaan missään nimessä. Esim. Ultra Bra on.

Back
Ylös Bottom