Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun vaihtelee kalliimpaan, ei tule tällaista ongelmaaAsuntolainaa jäljellä 0€, laitoin aikoinaan tavoitteeksi jne yms ...

En tiedä mikä on uhmasijoitus, mutta tarkoitin yleisesti kaikkea pitkässä salkussa. Pelilappuja on vain satunnaisesti ja niitä en laske tähän mukaan, kuuluvat tuohon käteis-osioon.pelkät helsingfors börss vai lasketko kaikki uhmasijoitukset?
Minulla uhmaa enemmän kun velkaa huushollista
Laitoin jo pe tilaten, kun alkaa pönttö tyhjetä:Mistä tänään parhaat lisäravinnealet? Cyber Monday-vinkkejä kehiin![]()
Kova veto HYPERMASSIIVISELTA sedältä.
Joo, hirveetä paskaa.
Itsehän olen pääasiassa raskaamman musiikin kuuntelija, mutta sikäli kaikkiruokainen, että treenisoittolistalta löytyy jopa pari puhemusiikki-kappaletta, kuten:
Muuten niitä ei kyllä tule kuunneltua.
Mulla on tämä soinut levylautesella jo monta päivää. Vaikka tiedän kyllä mitä te tästä sanotte.
View: https://www.youtube.com/watch?v=3M_5oYU-IsU
Joo, hirveetä paskaa.
Itsehän olen pääasiassa raskaamman musiikin kuuntelija, mutta sikäli kaikkiruokainen, että treenisoittolistalta löytyy jopa pari puhemusiikki-kappaletta, kuten:
Muuten niitä ei kyllä tule kuunneltua.
Kyllä tuohon musiikkivideoon on pakko sanoa:
Minä myös ennen. Enää en jaksa.
E: en silti sano, että joku on paskaa. Paitsi Yö ja Popeda.
Mulla on tämä soinut levylautesella jo monta päivää. Vaikka tiedän kyllä mitä te tästä sanotte.
View: https://www.youtube.com/watch?v=3M_5oYU-IsU
Joo, hirveetä paskaa.

Minä jaksan kyllä. jostain 94 asti kuunnellut pääasiassa metallia.
Kyllä sitä silti tulee kaikenlaista muutakin kuunneltua. Ei tosin pahemmin radiopoppia.
Paska on paskaa, vaikka voissa paistais.
e. Tästä mallia vanhuuden päiville: