Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eli paikka on vähän niin kuin Caymansaaret. Kusenpolttama luoto jolla ei ole muuta tekemistä kuin ryypätä.

Eli paikka on vähän niin kuin Caymansaaret. Kusenpolttama luoto jolla ei ole muuta tekemistä kuin ryypätä.

Vedenalaisen luonnon takia tuonne mennäänkin, pitäisi olla priimaa.

Näitä sinne mennään ihmettelemään. Ja merihepoi ja muita pikkuörkkejä.

ThresherKA.jpg

Viileämmät vedet voisi tuoda myös vasarapäähaita.

tarkoititko canariansaaret?

onko kuntit käyny pistäytymässä?

Minä en, mutta ennakkoluuloja: on

Taisi olla aikoinaan Radison sas siinä jossain stadin ytimessä, Kansallisteatterin tms. nurkilla missä tuli käytyä pariinkin otteeseen. Siellä todella viihtyi ja oli itseasissa jopa eräänlainen kokemus se hotellissa vierailu. Portieerilla oli vaatetus kuin 1800-luvulla, kunnon uniformu hienoine hattuineen ja auto todella ajettiin siitä ovelta parkkiin. Huoneita oli 3 tyyppiä mistä sai valita, skandinaavinen, italialainen ja sitä yhtä en muista. Siellä oli kyllä kaikki systeemit tip top. Tuhkakupeissa ympäri mestaa oli valkoista hiekkaa johon oli painettu hotellin logo yms.

Ja kerpele, juurikin katsoin taas matkaa sinne vuodenvaihteeksi.
Ihan jeppis mesta jos haluaa löhötä ja ottaa aurinkoa n.20-23 asteessa mutta ei halua jäädyttää itseään meressä tähän vuodenaikaan.
Kulttuuria tai elämyksiä sieltä on turha hakea jos ei siihen lasketa alkoholikulttuuria lieveilmiöineen ja niiden tuomine jännityksineen.

En ole käynyt, pitäisi käydä vain varmistamassa ennakkoluulot. Toisaalta sukeltaminen siellä on myös ilmeisesti ok, vaikkakin KYLMÄÄ.

Pistetään nyt tännekin, kun töksäytin ensin väärään ketjuun.

Onneksi legenda on palannut. Hyvää vanhempaakin mjusiikkia. Eikä nykyisiä puhemusiikkeja.

https://www.957.fi/

Aamusta korporaatio sen jälkeen 957 tai yle puhe.

Kulttuuria tai elämyksiä sieltä on turha hakea jos ei siihen lasketa alkoholikulttuuria lieveilmiöineen ja niiden tuomine jännityksineen.

Jonkun kymmenkunta kertaa käynyt eri saarilla ja aina löytää jotain uuttä kun lähtee pois turistihelveteistä. Kiva mesta myöskin kalastamiseen. Tosin Madeira on parempi kalastusmesta ja ihan uskomattomia luonnonjuttuja löytyy.
Kertaakaan en ole tainnut olla humalassa vaikka aina haenkin lähikaupan tyhjäksi 90 sentin sangriatölkeistä. En edes all-inclusive hotlissa, mutta se johtuu kun siihen kuuluu vain paikalliset juomat ja siellä on kai vain yksi pontikka josta väri ja makuaineilla tehdään kaikki viinat.

Jonkun kymmenkunta kertaa käynyt eri saarilla ja aina löytää jotain uuttä kun lähtee pois turistihelveteistä. Kiva mesta myöskin kalastamiseen. Tosin Madeira on parempi kalastusmesta ja ihan uskomattomia luonnonjuttuja löytyy.
Kertaakaan en ole tainnut olla humalassa vaikka aina haenkin lähikaupan tyhjäksi 90 sentin sangriatölkeistä. En edes all-inclusive hotlissa, mutta se johtuu kun siihen kuuluu vain paikalliset juomat ja siellä on kai vain yksi pontikka josta väri ja makuaineilla tehdään kaikki viinat.
Suosittelen lämpimästi myös Azoreita.

Azorit olisikin Kanarian ja Madeiran jälkeen melkein linjassa kalastusreissujen suhteen, mutta sinne kai on nykyisin rajoituksia turistien määrissä ja lentokin alkaa olemaan aika pitkä selkävaivaiselle.

Sitten olis: https://fishmaster.fi/osasto/maailma/
Olen itse äärimmäisen onnellinen, että siellä pidetään kiinni turistirajoitteista. Kaunis luonto säilyy ja ihmiset ovat autenttisempia.

Olen itse äärimmäisen onnellinen, että siellä pidetään kiinni turistirajoitteista. Kaunis luonto säilyy ja ihmiset ovat autenttisempia.
Samaa mieltä.
Vasta kuluneella viikolla mietin, että huvittaisi kyllä lähteä Azoreille uudestaan.
Edellisestä kerrasta melkein kymmenen vuotta aikaa, eli en tietysti tiedä miten muuttunut (ja onko edes, koska turistirajoitteet).

Back
Ylös Bottom