Eli paikka on vähän niin kuin Caymansaaret. Kusenpolttama luoto jolla ei ole muuta tekemistä kuin ryypätä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli paikka on vähän niin kuin Caymansaaret. Kusenpolttama luoto jolla ei ole muuta tekemistä kuin ryypätä.
Ja kerpele, juurikin katsoin taas matkaa sinne vuodenvaihteeksi.tarkoititko canariansaaret?
onko kuntit käyny pistäytymässä?
Minä en, mutta ennakkoluuloja: on
tarkoititko canariansaaret?
onko kuntit käyny pistäytymässä?
Minä en, mutta ennakkoluuloja: on
Kulttuuria tai elämyksiä sieltä on turha hakea jos ei siihen lasketa alkoholikulttuuria lieveilmiöineen ja niiden tuomine jännityksineen.
Liian kylmä! Pitkät housut jalassa.ottaa aurinkoa n.20-23 asteessa
Kulttuuria tai elämyksiä sieltä on turha hakea jos ei siihen lasketa alkoholikulttuuria lieveilmiöineen ja niiden tuomine jännityksineen.
Suosittelen lämpimästi myös Azoreita.Jonkun kymmenkunta kertaa käynyt eri saarilla ja aina löytää jotain uuttä kun lähtee pois turistihelveteistä. Kiva mesta myöskin kalastamiseen. Tosin Madeira on parempi kalastusmesta ja ihan uskomattomia luonnonjuttuja löytyy.
Kertaakaan en ole tainnut olla humalassa vaikka aina haenkin lähikaupan tyhjäksi 90 sentin sangriatölkeistä. En edes all-inclusive hotlissa, mutta se johtuu kun siihen kuuluu vain paikalliset juomat ja siellä on kai vain yksi pontikka josta väri ja makuaineilla tehdään kaikki viinat.
Jahas joo, näinhän se tais olla.Juu näin on.
Olen itse äärimmäisen onnellinen, että siellä pidetään kiinni turistirajoitteista. Kaunis luonto säilyy ja ihmiset ovat autenttisempia.Azorit olisikin Kanarian ja Madeiran jälkeen melkein linjassa kalastusreissujen suhteen, mutta sinne kai on nykyisin rajoituksia turistien määrissä ja lentokin alkaa olemaan aika pitkä selkävaivaiselle.
Sitten olis: https://fishmaster.fi/osasto/maailma/
Samaa mieltä.Olen itse äärimmäisen onnellinen, että siellä pidetään kiinni turistirajoitteista. Kaunis luonto säilyy ja ihmiset ovat autenttisempia.