Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuli kallis alepäivä.

On vähän niinku ois tissileikkauksessa käyny, ku liivikauppias totesi oikeaksi kupin G, kun aiemmat on olleet C...
Tissiliivit Seppälästä.
Vaan kun on jumpannut niin ympärysmitta on kasvanut. Ei tissit. Harmi.

Tissiliivit Seppälästä.
Vaan kun on jumpannut niin ympärysmitta on kasvanut. Ei tissit. Harmi.

Munkin käsitys oli tämä. Enkä ees muista, että koska viimeks oisin noin pientä ympärysmittaa ostanut. Ehkä yläasteella.

Meinasin myös ensin, että tää on vaan sitä Changen omaa kokomerkintätapaa, että ei ne nyt varmaan kovin eri kokoiset ole kuin omat vanhat. Laitoin vierekkäin ne, ja eroa on kyllä tosiaan ihan silminnähden sekä ympärysmitassa että kupissa :D

Munkin käsitys oli tämä. Enkä ees muista, että koska viimeks oisin noin pientä ympärysmittaa ostanut. Ehkä yläasteella.

Meinasin myös ensin, että tää on vaan sitä Changen omaa kokomerkintätapaa, että ei ne nyt varmaan kovin eri kokoiset ole kuin omat vanhat. Laitoin vierekkäin ne, ja eroa on kyllä tosiaan ihan silminnähden sekä ympärysmitassa että kupissa :D
Mä olen ollut aina tämän kokoinen.
Jotain on selkään tarttunut. Kai se läskiä sit on mutta nyt pitää laittaa jo viimeiseen hakaseen rinulit kiinni.
Mutta vaikka kuinka jumppaan niin tissit ei kasva.
Ei sillä, olen tämän jo aikaisemminkin todennut: jumppaan mieluusti ja joitain saada hyvän perän ja vatsan. Niitä ei saa rahalla (tai saa mutta...). Tissit voisin saada. Eikö pidä unohtaa: aina voi turvautua kanan rintafileisiin.

images.webp

Nisupäivä. Menee iltapäivään. Mutta mikäs kiire tässä on valmiissa maailmassa.

Mä tilasin Kiinasta uusia jumppapöksyä. Ihan kivalta vaikutti. Käytössä sit näkee miten kestää.

Back
Ylös Bottom