Oon kyllä mankkuakin joutunu ottaan nyt.Mulle sanottiin joskus, että magnesium auttaa elohiiriin. En ymmärrä, eihän siitä tuu kuin mankkupölynen kulli.
Pysyy kämmenissä nahka ehjänä nääs ku alkaa kunnolla repiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon kyllä mankkuakin joutunu ottaan nyt.Mulle sanottiin joskus, että magnesium auttaa elohiiriin. En ymmärrä, eihän siitä tuu kuin mankkupölynen kulli.
Mahtaako hienoilla herrasmiehillä olla siististi pöytälaatikossa viikattuna sellaiset tankkaushanskan kaltaiset ohuet nahkasormikkaat. Ns. runkkurukkaset ?Oon kyllä mankkuakin joutunu ottaan nyt.
Pysyy kämmenissä nahka ehjänä nääs ku alkaa kunnolla repiin.
Mahtaako hienoilla herrasmiehillä olla siististi pöytälaatikossa viikattuna sellaiset tankkaushanskan kaltaiset ohuet nahkasormikkaat. Ns. runkkurukkaset ?
Mää en oikein ymmärrä näitä. Eikö olisi helpompaa vain olla roiskimatta käsilleen?
Kunnon testosonni, niin sehän on kuin räjähtävä tulivuorenpurkaus![]()
Tammikuun loma varattu ja kuitattu, 2vko lämpimäs
Kyyllä me sulle kikkeliä hommataan. Sano vaan ku tarviit.Koska on taas vain kahden ässän tiistai niin laitoin munalaatikon uuniin.
Mutta aikani tulee vielä!
Kohta.Kyyllä me sulle kikkeliä hommataan. Sano vaan ku tarviit.
On vähän epämääränen käsite.Kohta.
Korjasin. Ehti vie kuulemma pyyhkii verhoihinkin.@Sniffari laukes jo
Mee Torniin. Tuoretta Mustaa Letkua aamiai: seksi.onko kuntit ollu ilveksessä yötä
onko sielä hyvä panna maata
siihen rahaan kyllä pitäisi olla
Mee Torniin. Tuoretta Mustaa Letkua aamiai: seksi.
Mm.