Voihan niitä aina silloin tällöin huvikseen roiskia mättähälle päin, jos siitä jotain iloa olisi.Mä en tiedä puutarhanhoidosta mitään mutta eikö siementen kylvö aloiteta vasta tammi-maaliskuussa lajista riippuen?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voihan niitä aina silloin tällöin huvikseen roiskia mättähälle päin, jos siitä jotain iloa olisi.Mä en tiedä puutarhanhoidosta mitään mutta eikö siementen kylvö aloiteta vasta tammi-maaliskuussa lajista riippuen?![]()
Kuten sanoin: ei mitään käsitystäVoihan niitä aina silloin tällöin huvikseen roiskia mättähälle päin, jos siitä jotain iloa olisi.
Joo-o. Kyllä tästä näennäisestä demokratiasekoilusta pitäisi päästä eroon ja saada Valtakunnanjohtaja JudoHemmo valtaan.Eihän tommosta voi noin vain taata, eihän? Hammashoidot, lääkkeet ja kaikki herkut ilmaiseks, ei saatana.
Toivottavasti joku potkis noita vihervassareita persuuksiin ja tunkis kapulat rattaisiin.
Top3 kädenpuristusten suhteen lienee jotain tällaista:Pentti Linkola. Hieno mies. Säätiö pystyyn ja ostaa mettää vaan siitä syystä, että sitä voi suojella. Ihmiset on niin pönttöjä, että jopa minäkin sen ymmärrän. Omalta typeryydeltä on vaikea suojella.
Pentti Linkolan käden puristus top 3 haave.
En se varmaan minä ollut, joten olkoon viidesOli muuten vähän aikaa sitten joku lehtijuttu, siinä oli löydetty (minun, Joxun ja Linkolan lisäksi) planeetalta joku neljäskin henkilö joka oli tajunnut että tällä väestönkasvulla hommat tulee menemään totaalisen päin vittua.

Ei jumalauta, Hämeenlinna servaa. Lääkäriaika tammikuulle.
e. Sain opiskelijaterveydenhuoltoon sentäs ajan 2vk päähän, vaikka eipä sieltä varmaan Buranaa kummempaa irtoa. Ja perkele, korjasin viimein rikkaimurin laturijohdon jota eräs pupu oli popsinut.
Minun päivän työtehtävät voi laskea yhden käden sormilla. Kerran on sentään kakittu mun päälle ja kerran pissitty, ei ihan turha olo! Ja kumpikaan ei ees käynyt aamuisen siemennyksen yhteydessä Jäin miettimään tuolloin aiemmin istunnon ajaksi mitkä mahtaa olla omat top 3, Nalle ja Sarasvuo päätyi Linkolan lisäksi listalle.Top3 kädenpuristusten suhteen lienee jotain tällaista:
-Wahlroos
-Sarasvuo
-Donner
Oli muuten vähän aikaa sitten joku lehtijuttu, siinä oli löydetty (minun, Joxun ja Linkolan lisäksi) planeetalta joku neljäskin henkilö joka oli tajunnut että tällä väestönkasvulla hommat tulee menemään totaalisen päin vittua.
Vasemmassa silmässä jo kolmatta päivää. Vittu että ärsyttää.Elohiiri hauviksessa.![]()
Vähän myöhässä, mutta KYLLÄ. Minulla tosin myös eilinen oli munkkipäivä. Maanantaimunkki oli hyvä ja herkullinen.
Pentti Linkola. Hieno mies. Säätiö pystyyn ja ostaa mettää vaan siitä syystä, että sitä voi suojella. Ihmiset on niin pönttöjä, että jopa minäkin sen ymmärrän. Omalta typeryydeltä on vaikea suojella.
Pentti Linkolan käden puristus top 3 haave.
Väärät lääkkeet.Vasemmassa silmässä jo kolmatta päivää. Vittu että ärsyttää.
Varmaan syöpä.
Meinaatko että holtiton ja ylenmääräinen masturbointi on tämän aiheuttanut?Väärät lääkkeet.
En tietenkään! Sitähän sulla on ihan oikeat lääkkeet.Meinaatko että holtiton ja ylenmääräinen masturbointi on tämän aiheuttanut?
En siltikään vähennä.
Sepolle liian vanhaa piheviä. Viistoistakesäsistähän hän unelmoi.Voivoi, mihin on tämä pakkis mennyt. Seppo Rätykin kääntyisi metaforallisessa haudassaan kun puhutaan kuustoistakesäisistä, on naiset sorrettuina ja kaikkea kamalaa. Taidan lähteä salille.
Mulle sanottiin joskus, että magnesium auttaa elohiiriin. En ymmärrä, eihän siitä tuu kuin mankkupölynen kulli.Meinaatko että holtiton ja ylenmääräinen masturbointi on tämän aiheuttanut?
En siltikään vähennä.