Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikö sun pitänyt juoda olutta ja kirjoittaa, eikä olla juomatta ja kirjoittamatta :confused:? Olutta ei tarvitse keittää, joten ratkeaa se kahvinkeitin -ongelmakin samalla.
No enhän minä nyt työpäivinä juo. Yleensä.

Pressopannu ja perkolaattori, niin ei ole tällaisia muoviosaongelmia.
Mulla oli sellaine, mutta kärväsin sen vahingossa. Se kahvi, mitä sillä sai, värjäsi hampaita aivan mielettömästi muuten. Tuli oikein sellaiset ruskeat läntit. Ei siinä, ihan jees kahvia se oli, vähän vain liikaa vaivaa kun niitä osia oli jos minkälaista tiivistettä siellä ja sitten niitä piti pestä käsin jne jne.

Heräsitkö Helistön kämpiltä?

Negative, se oli joku muu?

Selvis ongelma, tein havainnon joskus yön aikana vahingossa herättyäni, siitä huolimatta että olin laittanut herätyskellon päälle.

Normaalisti yläpalkissa näkyy herätyskellon kuva mutta se katos. Sekä olin hereillä siihen aikaan kun sen ois pitänyt soida, ei soinut. Eli taidan marssia kauppaan ja ostaa perinteisen herätyskellon, ei siinä etteikö puhelinkin ois siinä kunnossa että varmasti sanoo sopimuksensa irti kohta.

Kahville töihin. Ei muka ole aikaa aamulla kotona laittaa sumppia.
No, ennen klo 7 ja 15 jälkeen kello käy nopeammin kuin 7-15 välillä.

Mitä kahvia te niissä pressopannuissanne keittelette? Tarttis kohta ostaa taas lisää kahvia, ja vois ostaa joskus jotain uutta!

Mä laitan ihan jotain random espressopuruja.
Mitäs X käyttää?
Yleensä ite jauhettuja papuja, aina paahtoaste 4 tai 5. Kun jaksaa hakea, paikalliselta paahtimolta: Cafe Solo.
Nyt taitaa olla markettipapuja, semmonen musta pussi, itse asiassa yllättävän hyviä. Sitä löytyy muistaakseni myös jauhettuna. Sittarista. Muuten valmiiksi jauhetuista Nordqvist Festivita tai Reko.

Minä juon niin vähän kahvia, että sen on parempi olla hyvää.

Kävin kattomassa Justice Leaguen viikonloppuna, nyt suunnitelmissa aloittaa miehekkeen kaa katsomaan Punisheria ja Stranger Thingsin kakkoskausi.

Hyi, nyt aamulla olisi brutaali etureisitreeni, mutta huomenna on jo lepopäivä. Kevyttä mulle tämmöinen 3 on - 1 off -treenaus, vaikka tulisikin tehtyä tuplatreenejä. :rolleyes::hyper:

Ei saakeli. Menin kiireessä pistämään liian pienet housut jalkaan. Puristaa aivan saatanasti vyötäröllä. Meinaa aina unohtaa, että tässä on vähän kasvanu massakaudella. :ROFLMAO:

Vitsillä aamu käyntiin:

Miten lampaita lypsetään ?
- Julkaistaan uusi Iphone

Varsin kivaa kun teinilapsi x 2 on aivopesty tähän iPhone- juttuun. Ei siinä, hyvä puhelin. Ei vaan yh:n kukkarolle sopiva.

Back
Ylös Bottom