Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Puhamaa on paras paikka. Puuhamaa on iloinen.
lapsena oli kyllä ihan, jos ei nyt paras, niin ainakin iloinen. Sitten vanhempana erehdyin meneen sinne työhaastatteluun, olisiko meitä ollut joku 200 ja meitä kohdeltiin huonommin kuin Karjaa. Tais kestää 2-3 h se sydeemi. Ja siihen päälle matkat linjurilla jotka meni jotain 3h välein jotain helvetin peräkyliä myöten. Mulla on aivan susipaska käsiala niin meni varmaan roskikseen se mun hakemus suorilta.

lapsena oli kyllä ihan, jos ei nyt paras, niin ainakin iloinen. Sitten vanhempana erehdyin meneen sinne työhaastatteluun, olisiko meitä ollut joku 200 ja meitä kohdeltiin huonommin kuin Karjaa. Tais kestää 2-3 h se sydeemi. Ja siihen päälle matkat linjurilla jotka meni jotain 3h välein jotain helvetin peräkyliä myöten. Mulla on aivan susipaska käsiala niin meni varmaan roskikseen se mun hakemus suorilta.
Mitä helvettiä?:LOL:

Millasta duunia siellä oli tarjolla jos hakijoita 200?

Helistö voisi tulla meille siivoamaan, kun näyttää tuo siivous kiinnostavan enemmän kuin meikäläistä.

E. Tosin siihen ei nyt kyllä kauhean paljon vaadita, että on mua innokkaampi siivoaja.

Todellakin voin tulla. Siivous on kivaa!

Helistö, tuo yhteen naiseen tiivistetty marttakerho :LOL:

Jos mä jostain tiedän niin kodinhoidosta ja siivouksesta. Ihan vaan siksi kun siitä pidän. Tyhmä ämmä ei muusta sit tiedäkään.
Sitten kun 'kirjaudun' yliopistoon niin musta tulee kodinhoidon tohtori.

E: typot

EE: Ja nyt just muistin: kaveri pyysi mua lauantaina omiin ja miehensä synttäreille seremoniamestariksi. Juhlivat pyöreitä ens kesänä. Taisin luvata mennä. Katsotaan muistaako se sitä enää.
Jestas.

Viimeksi muokattu:
Jes! Migreeni helpotti ja pääsen tänään kevyelle jumpalle.
Pakko saada vkonlopun ruoat ja juomat pois kropasta.
P.s. kakalla käyminen ei riittänyt.

Mitä helvettiä?:LOL:

Millasta duunia siellä oli tarjolla jos hakijoita 200?
Kesätöitä kesätöitä, paskaa duunia minimi palkalla. Siihen aikaan ysärillä oli vaan kesäduunitkin kiven alla. Taidettiin sinä kesänä frendin kanssa päätyä Amikseen "Paakareiden pajaan'. Muut oli jostain kokkilinkalta mutta me mentiin turisteina lukiolaisina. Liksa oli se mitä se myymälä tuotti niillä meidän tuotteilla. Hauskaa oli ja se vetäjä oli perhetuttu eikä kertaakaan menettänyt hermoja. Niin kyllähän me vähän sikailtiin ja raastettiin muitten hermoja, munkit on kivan painoisia kun niihin ruuttaa 10 iskua hilloa.

IMG_20171120_183828.webp Kaapin tyhjäystä vajaista & vanhoista. Veikkaan että jätepumppaamolla on huomenna melkonen krapula..

Väcträ mallia 94 oli kova luu, noin niinku perheautoista puhutaan. Kelas mittariin sen 220 ja vielä vähän kiihty siitä. Meitä oli silloin 5 autossa ja mulla kusta päässä.

Ah, jalkatreeni tsek.

Maanantai tsek. Jos huomenna heräis ajoissa, tein kyllä henkilökohtaisen heräämis ennästyksen 6:30 heräsin, puin välittömästi ja n 6:45 olin pysäkillä n. 500 metriä pysäkille. Tuli pikkasen kiirus :LOL:

Back
Ylös Bottom