En tiiä, tarttisko käydä kusella.
Ponnista vähän, jos nilkat kastuu, niin tarttee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiiä, tarttisko käydä kusella.
Vähän pelottaa. Varmasti kuuluu kolina pöntössä kun koittaa kusta tiristää.Ponnista vähän, jos nilkat kastuu, niin tarttee.
Vähän pelottaa. Varmasti kuuluu kolina pöntössä kun koittaa kusta tiristää.
Sitten herää kyllä kysymys, että millaset bileet ne olikaan eilen ja kuinka kännissä?
Mitä siitä nyt tulee kun kaheli yh- mutsi pääsee vapaalle ottaa pari pulloa kuohuviiniä.Sitten herää kyllä kysymys, että millaset bileet ne olikaan eilen ja kuinka kännissä?
Mitä siitä nyt tulee kun kaheli yh- mutsi pääsee vapaalle ottaa pari pulloa kuohuviiniä.
Eikö täällä olekaan live-seurantaa?Meet sinne vessaan, etkä kerro siitä sen enempää.
Mitä siitä nyt tulee kun kaheli yh- mutsi pääsee vapaalle ottaa pari pulloa kuohuviiniä.
Eikö täällä olekaan live-seurantaa?

Mä olen opetellut lähimmän yo-sairaalan koodin niin jos mut pitää johonkin viedä niin osaan lanssikuskeille sanoa. Ettei tarttis :omalla tontille' mennä.No näin minun kokemuksella: sanomista, murtuneita nilkkoja, sijoiltaan menneitä lonkkia/olkapäitä/muita niveliä ja itkupotkuraivareita. Mutta minä näenkin vain ne jotka päätyy sairaalaan.
Puolikas rullakebab, omenatasku, Buranaa ja Sumatriptan. Jätski odottaa syöjäänsä pakastimessa.
Auts. Toivon puolestasi, että ei tulisi.Minä en ookaan tänään joutunut mitään vitamiinipillereitä kummempaa ottamaan. Ehkä huomenna sitten, koska ennustan huomiselle migreeniä.
Esim.
Ei aiheuta erektiota, kuten ei yarikset muutenkaan. Samaa vauhtia jäällä tai edes soralla, niin aletaan puhua rattimiehestä.
Esim.
Ja tämä, vaikka sisältää myös pikitietä. Erityisesti pyydän kiinnittämään huomiota, kuinka torjua häikäisevät auringonsäteet.