Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pääsin just ylös sohvalta. Pitäis eväät laittaa ja mennä suihkuun.

Huomenna olis olka-ojentaja- jumppa.
Onneks yläkroppa kun jalat ihan paskana kun korkokengät jalassa taisin 3h 'tanssia'.

Katsoin yleltä urheilu- suomi. Olisinpa huippu-urheilija.

Sitten herää kyllä kysymys, että millaset bileet ne olikaan eilen ja kuinka kännissä?
Mitä siitä nyt tulee kun kaheli yh- mutsi pääsee vapaalle ottaa pari pulloa kuohuviiniä.

Mitä siitä nyt tulee kun kaheli yh- mutsi pääsee vapaalle ottaa pari pulloa kuohuviiniä.

No näin minun kokemuksella: sanomista, murtuneita nilkkoja, sijoiltaan menneitä lonkkia/olkapäitä/muita niveliä ja itkupotkuraivareita. Mutta minä näenkin vain ne jotka päätyy sairaalaan.

No näin minun kokemuksella: sanomista, murtuneita nilkkoja, sijoiltaan menneitä lonkkia/olkapäitä/muita niveliä ja itkupotkuraivareita. Mutta minä näenkin vain ne jotka päätyy sairaalaan.
Mä olen opetellut lähimmän yo-sairaalan koodin niin jos mut pitää johonkin viedä niin osaan lanssikuskeille sanoa. Ettei tarttis :omalla tontille' mennä.

Hahaha tämä lupaa hyvää myös meikäläisen ens viikkoiselle pikkujoulureissulle :ROFLMAO: tämä mutsi ei oo kans ihan hetkeen ollut vapaalla, ja nyt vieläpä vieraan kaupungin yöhön!

Puolikas rullakebab, omenatasku, Buranaa ja Sumatriptan. Jätski odottaa syöjäänsä pakastimessa.

Minä en ookaan tänään joutunut mitään vitamiinipillereitä kummempaa ottamaan. Ehkä huomenna sitten, koska ennustan huomiselle migreeniä.

Minä en ookaan tänään joutunut mitään vitamiinipillereitä kummempaa ottamaan. Ehkä huomenna sitten, koska ennustan huomiselle migreeniä.
Auts. Toivon puolestasi, että ei tulisi.

Jos jostain pitäisi elämästä luopua niin migreeni olisi listan ensimmäinen.

Ei aiheuta erektiota, kuten ei yarikset muutenkaan. Samaa vauhtia jäällä tai edes soralla, niin aletaan puhua rattimiehestä.

Esim.

Ja tämä, vaikka sisältää myös pikitietä. Erityisesti pyydän kiinnittämään huomiota, kuinka torjua häikäisevät auringonsäteet.

Hitto että tuntu hyvältä tehä jonkinlaista dippiliikettä tossa lenkkipolulla. Erityisesti vasen käsivarsi tuntu kiittävän. Lähinnä staattista yläasennossa ja hieman negatiivista.

joo, mutta tuo oli ainakin Minulle ennennäkemätön pätkä, siksi sen poustasin

joskus pitää koittaa jotain uutta, myös musiikissa vaikka onhan se taivahan tosi että "kaikki" bändit joita tulee kuunneltua menee gategoriaan: vanhat levyt on parhaita

ja kyllähän siinäkin tullaan hienon kuuloisesti "urkuauki"

Ei aiheuta erektiota, kuten ei yarikset muutenkaan. Samaa vauhtia jäällä tai edes soralla, niin aletaan puhua rattimiehestä.

Esim.

Ja tämä, vaikka sisältää myös pikitietä. Erityisesti pyydän kiinnittämään huomiota, kuinka torjua häikäisevät auringonsäteet.

Kyllä ennen oli kaikki paremmin, etenkin kun ajettiin B-ryhmää, harmikseni se loppui juuri kun olin 4-vuotiaana parhaassa rallin seuraamisiässä.
Mulle tulee aina vähän housuun, kun näen Aleninkin kuskaaman 037:n

Back
Ylös Bottom